Homme, jah, õigemini juba täna, on Mirril üle mitme nädala jälle võimlemistund. Ja nagu sellest ei piisaks, et ta seda jälestab ning eelneval õhtul ja siis õigel hommikul südantlõhestavalt jaurab – ma ei leidnud ta võimlemisriiete kotti üles! Tuhnisin kõik kohad läbi – netu! No kombineerisin siis südamevärinal ja hirmsate kriisete saatel uue kotitäie, mis vastu kõiki ootusi siiski kärmelt omaks võeti (meil käivad sellised asjad väga valuliselt). Oeh, kivi langes südamelt.

Homme, jah, õigemini juba täna Draamateatris “Sügissonaat”. Olen olnud vapper kultorg ning soetanud (vastu kõiki ootusi vähimagi vaevata) piletid ka “Boulgakoffile”. Ning mingiks maikuu pühapäevaks on Vanemuisesse uue “Lotte” piletid.

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. Ma tunnen Mirriga praegu väga suurt hingesugulust – ka mina jälestasin kogu hingest keka tunde. Ma näen siiamaani vahel unes, kuidas veerand hakkab lõppema ja ma tõden, et olen kõigist keka tundidest poppi teinud, mistõttu ei saa õps mulle hinnet välja panna ja ees terendab kogu kekatundide järgitegemine. Tavaliselt ma ärkan peale seda kohe üles.
    Ja tore, et Sa peaaegu aasta hiljem saad ka Sügissonaadile minna :) Mulle väga meeldis.

  2. ts

    Ja kuidas “Sügissonaat” meeldis?

  3. kodutriibik

    kuule, no lakke ei karanud. mäletan, et film mõjus ikka kõvasti rohkem. eelviimane rida ka muidugi kontsentreerumist ei soodusta, seda enam, et selja taga käis mingi krudistamine ja kõlistamine ja sosistamine kogu aeg.

  4. p-karu

    Omamoodi ajaloo ilu oleks, kui Vanemuise kassas öeldaks, et jah, saate “Lottet” näha küll, aga saja aasta pärast mais alles.

  5. no ma saan aru, et seis ongi nüüd enam-vähem selline :)

  6. Ahh see teatripiletite hankimine on nagu mingi hasartmäng siin Eestis. Mul tuleb hoopis paremini välja Kansallisooppera piletite muretsemine. Nagu ullike kirjutasin esimene kord kaks aastat tagasi e-kirja, et tahaks teatrisse, aga maksta ei saa enne kui samal päeval. Pole probleemi, sain vastuseks. Makske kasvõi 1 tund enne etendust. Nii ka sel aastal.

Lisa kommentaar

