Läksin ostma ökošampooni.

Ostsin:

1) kapsaussirohelise Esprit’ T-särgi. Nomaisaa, mul on praegu kapsaussirohelise ja lilla vaimustus peal.

2) ökošampooni

3) kogumikplaadi “Paris”, mida olin kunagi ühes sisustuspoes kuulnud, neile mitu korda helistanud, et millal jälle müügil olla võiks, käega löönud – ja siis täiesti ootamatult leidnud kauplusest And. No see on see sündroom, et esteetilises ja/või inspireerivas (ja puhtas) keskkonnas hakkab jalg kohe tatsuma. Koduses seapesas ei tatsunud üldse enam nii hästi. Aga no ma ostan keskmiselt kaks plaati aastas, nii et pole hullu. Hea tapeet.

4) tviidpüksid (mul oli kange tviidihäda juba ammu olnud, ootasin ära, millal PTA poes hind alla lastakse)

5) hantlid (no neid olin kind of osta plaaninud jah, ei lootnudki, et nii odavalt saan, aint 79 krooni kaks kilo! Kilohind siis sootuks madal ju – eriti võrreldes, maitea, mis sealolidki, Nike (jah, hääldub nimetavas “naiki”, mis sest, et seda üheski ajakirjandusväljaandes – Õhtuleht välja arvatud! – keegi ei tea!) või Adidase või mingite Cucci-Mucci hantlitega).

No jumal tänatud, et PTA poes oli mingit hullutavalt erepunast ja pehmet ja väga kenasti alla hinnatud villast jakki ainult number 46. Sest ma kardan, et ma poleks suutnud pingele vastu panna.

Jajah, ostuhullu pihtimused. Varsti tuleb kinno samanimeline film kah.

Kolmekuningapäeval ei raatsinud kuuske välja visata ja mul õnnestus hoopis jõulutäht ära tappa. Läheb siis see. Me kuuseke imeb nii ilusa vilinaga vett, et üle minu laiba! (Mitte et keegi teda välja viskama kipuks, lapsed nutaksid silmad peast, neid asju tulebki alati ilma lasteta teha, mu vanemad tegid ikka ilma minuta, ja mis seal salata, suur tuba oli kuidagi meeldivalt lagedam, ei ajanudki nutma.)

Seda kõike kirjutan ma praegu ajal, mil ma peaksin üht teist asja tegema. Prokrastineerimisprintsess. Raiskasin ka hulga minutikesi toidublogides. Öelge mulle palun üht: kuidas nad suudavad kõigi nende kaunite küpsetiste juures saledaks jääda? Või ei suudagi? See oleks lohutav.

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. Nike hääldubki tegelikult “nike”. Ära usu seda, mis ameeriklased suust välja ajavad. Tegemist on ladina keelse sõnaga (kas polnud mitte võidujumala nimi ja seda enam, mitte käänatav?) ja ladina keeles häälduvad sõnad täpselt nii nagu eesti keeleski. Et siis Nike on nimetavas nike.

  2. v.

    Katrin, Nike ei ole ladinakeelne sõna, vaid kreekakeelne sõna – tegu on Kreeka võidujumalannaga. Aga kuidas see hääldub, pole aimugi…

    Tegelt tahtsin aga hoopis hantlite kohta küsida – kuskohast nii soodsalt saab. Oleks kah vägaväga vaja hantleid.

  3. No eks ma tean jah, et Nike on Kreeka võidujumalanna, aga üldiselt on meie meediaväljaannetel kombeks seda spordifirmat käänata, nagu ta häälduks ingliskeelsena “naik”, mitte “naiki”. Tõsi, Adidast ma “ädidasena” ei häälda, aga no “nike tossud” ma ka ei ütle.
    Ah, see selleks. Hantleid saab nõnda soodsalt Kaubamaja spordimaailmast.

  4. kalake

    Minu tänane ostlemine nii sulnilt ei kõla, turvahälliga ringi kapates sain saagiks:
    1) 100 kg plaatimissegu Knauf Flexcleber
    2) 5 kg vuugipulbrit Mira 170
    3) 5 kg vuugipulbrit Mira 120
    4) 1 tuubi silikooni Mira 170
    5) 1 tuubi silikooni Mira 120
    6) kokku 21,3 m2 keraamilisi seina- ja põrndaplaate (kogu kupatuse laadisin üksi autosse – 79 krooni hantliraha kokku hoitud!)
    7) krohvisegu
    8) Toyota Carina esitule (vana Kala pani puusse…)
    9) 2,5 kg hakkliha, millest õhtu otsa kotlette vorpisin (hea sügavkülmast võtta)

    Homme on tarvis leida veel 7 m2 põrandaplaate ja vuuki. Selline elu siis praegu.

  5. no see on hulga progressiivsem ja jätkusuutlikum muidugi jah. ma ei jõua ära oodata, millal teie pesa näen. aga teie ilmselt kibelete oluliselt rohkem …
    olge tublid!

  6. …õige, õige. Roomlastel oli vist hoopis Victoria. Vähemasti naised olid küll mõlemad. Mis on minu arust igati mõistlik ja loogiline. Ühesõnaga juba vanas Kreekas-Roomas teati, et naise poole palvetamine viib võidule… :D

Lisa kommentaar

