Inemise keeksi sisu. Mm. Kujutage juurde veel Vana Tallinna lõhn (sel aastal siis vahelduseks sedamoodi).

Ökorosinate ja -aprikooside paaritamine kriiskavvärviliste suhkurdatud puuviljadega on muidugi naeruväärne.

keeksi-sisu

Kuigi miskipärast on see “kuna ma sest keeksist siin nii palju vahutanud olen”  saanud Triibiku keeksi nime, tuleb toonitada, et põhiretsept siiski Nami-Namist.

11 kommentaari

Filed under Uncategorized

11 responses to “

  1. kusjuures ma olin väga üllatunud kui keeksi tarvis kraami ostsin, et mida kõike kuivatet puuviljade pakkidel kirjas pole.

  2. mulle mees tõi poest neid kuivatatud puuvilju. ütlesin talle, et too üks liiter, vaata ise mis seal valikus on. Ja siis ta tõi kuivatatud banaani, mis muidugi sinna sisse ei läinud. Siis kuivatatud õunad, mis olid sellised pehmed, no umbes nagu oleks õunaviilaka üheks päevaks alutassile jätnud (sisaldas loomulikult säilitusainet). Parim asi oli “melonimaitselised papaiaviilud” – jah, võetakse papaia ja leotatakse meloni maitselises aines! Ja kõikides on sees säilitusaine… Õnneks oli ka kõlbulikku kraami, nii et keeks sai tehtud. Nüüd ma lähen linna ja vaatan ise seda asja.
    Vahel ma mõtlen, et kes seda kräppi poest ostab, mida riiulid täis. Ostavad mehed, kes üldse ei loe, mis pakil kirjas. Nemad võtavad ära ka mädaplekkidega tomatid ja mandariinid.

  3. Anu

    ma panin ainult 2 värvi rosinaid ja aprikoose ning kuivatatud kirsse. leotasin neid Johnny Walkeris. aga rosinate-kirsside pakke ma omaenda meelerahuks ei lugenud… ma arvan et asi seegi, et neid värvilisi ananasse-värke ei pannud. need värvid ise on juba nagu Lumivalgukese õunal…
    (mitte, et ma puu otsas oleks nii punaseid kirsse näinud, nagu need kuivatatud on :) )

  4. kodutriibik

    jah, ma järgmine aasta üritan ökom olla oma keeksiteos …

  5. Kusjuures “Triibiku keeks” kõlab ju väga uhkelt :)

  6. KK

    Mina olen ka see, kes neid pakke ostab :D. Ma ei suuda ennast kuivatatud ananassist eemal hoida.

  7. Minu salapahe on ka need aprikoositropsid. Luban küll kogu aeg endale, et ei osta ja kui ostan, siis ei söö tervet pakki korraga ära, aga no kussa. See-eest ei söö ma kummikomme ja neid pehmeid jogurtikomme, mis näevad juba kaugelt puhas keemia välja. On see vabandus?

  8. minul jääb see jõul Triibiku keeks :6 tegemata, sest ma süüvisin kuivatatud puuvilja pakendil olevasse infosse (mingid suured assortiipakid olid).
    mina söön jällegi pehmeid jogurti- ja kummikomme, mulle on tundunud, et väga naturaalsed on. mingi aeg söötsin oma allergikulegi.

  9. kristiina

    mul on ainult üks küsimus: kas seda hõrgutist lastele ka anda tohib? (pean silmas seda alkos ligunemist, noh)

  10. ma tahaksin uskuda, et see alko on sealt ikka välja auranud, jättes maha vaid aroomi.

  11. Pingback: Jõulutaat on meie poole teel… « Rohesilmne Maailm

Lisa kommentaar

