Igav on olla iluta!

plaadikaas4

plaadikaas5

Suurem valik rõveplaate siin.

Ja mu kunagine viide veel paarile posule.

5 kommentaari

Filed under Uncategorized

5 responses to “

  1. elisabeth

    õnnitlused, Triibik, hea valik!ma teeks ettepaneku need lingid eesti päevalehtedele saata ja paluda mõned neist esilehekülgedel ära trükkida, saaks rahvas tsirkust ja oleks mõneks ajaks muust ka juttu kui üleüldisest nutupeost majanduslanguse teemal!P.S. kuidas selliseid asju internetiavarustest välja kaevatakse?

  2. ina

    jah. mul tuleb meelde ühe nõukaaegse poolatari (tegelikult ma ei mäleta enam täpselt, missugusest sovjetiaegsest riigikesest pärit autorinnaga tegu oli) raamat naistele, kuidas keha vormida. umbes-täpselt selliste daamidega-poosiega illustratsioonid olid juures (tuleb taas meelde nõukogode naise illustraator elle tikerpä, vbndst kui nimega valesti läks. fotodega hoiti tol ajal kokku – tehnikavärk, teadagi, oli kallis). ühesõnaga, see väga õpetlik raamat õpetas kasinal ajal naisi ilus olema.
    ma pean selle taas üles otsima. kui see aitas mul omal ajal mehele minna… (no mitte otseselt. aga senini kaunis olema…)
    seal olid umbes sellised õpetused, et kevadeti bussi oodates pööra alati nägu päikese poole. kurgiviilud, kaerahelbed+mesi näole jne. kehalistest harjutustest ma ei räägigi.

  3. Pilvini

    AAAAAAArgh!!!KUST sa mu fotod said!?

  4. Pilvini

    JÄLLE usaldasin valet kuulutust! Lubati filmirolli, lubati vähemalt 20 eurot tunnis pluss öövõtte eest lisatasu kah veel. Pagan! Ja need kaks teist krõõta seal!? (alumine ja vasakpoolne) Miks nad minuga samale pildile on kleebitud!?

  5. AV

    Mind paelub lugude loetelu, mis on kauges veebikohas imetella oleval teisel plaadikaanel (12 TOP HITS, kus kaks noort tantsu vihuvad ja neli hoogu annavad). Pilti suuremaks ei saa, aga tekst paistab praegusel kellaajal mu silma jaoks olevat umbes nagu selline:
    SLAVE
    1. MOHAIR
    2. LITTLE STAR
    3. PANCEA
    4. PODER LITTLE MODER
    5. JUST A BONSAI
    6. EVERYBODY SUBMIT A LOVER
    7. PANTS
    8. AUNT DORA
    9. KABUL WORKING
    10. SPUNK SPLASH
    11. MAKE UMLAUTS
    12. PLUMP MUMPS

Lisa kommentaar

