Daniel Craig on kena mees küll, aga no kuulge … Mm….

robert-pattinson

Rooooooobeeeeeeert! Ma tulen sulle doonoriks!!!

Ühesõnaga, memm käis eile “Videvikku” vaatamas, mis pole teps mitte pensionäride klubi, vaid hõrk vampiirifilm. Ja no kihvt oli! Ja no millised karismaatilised vampiirikesed! Mäherdused värelevad tunded! Ja no sellest poisist ärme üldse räägime (vaene Tarmo, mida ta kõik peab välja kannatama). Olin pärast nii leilis, et anna olla, lehvisin mööda Viru Keskust ringi ja tundsin endki vampiirlikult pahelisena! Aga Ra-Ra-raamatupoest oli ingliskeelne “Twilight” otsas! O horror horror! No ei oska inimesed turundada, film ju kinos tänasest! Olin nagu peata kana, kaagutasin kurjalt ja segadusse sattunult. Eestikeelset ma küll ei osta, mk-mm. Aga raha põletas rahakotti! Ja kirglised tunded minu hinge!

Ma saan aru küll, miks uued bondikad ja “Videvik” mind nii täkku täis ajanud on. Ma ju ei vaata actionit, ja mingeid “Buffysid” ja “Aliasi” ja muud sellist värki pole ma elu sees vaadanud. Kui siis haruharva väike doos õigesse kohta sutsata, siis mõjub väga toniseerivalt.

Hiljem lugesin ühest arvustusest, et “”Videvik” meeldib kindlasti 16aastastele tüdrukutele ja nende vanaemadele. Emad teavad neid poisse liigagi hästi”.

13 kommentaari

Filed under Uncategorized

13 responses to “

  1. Äkki keskeakriis? Noh, varajane, väga varajane…aga äkki siiski? :D

  2. kodutriibik

    Absoluutselt. Seda ma ei eitagi.

  3. elisabeth

    pigem nagu äkki keskea RÕÕMUDm mitte kiis! aitab sellest majanduskriisist küll, mingi rõõõm peab ka inimestele jääma. Kui siiani kahtlesin, et pole ka just eriline Buffide fänn, siis pärast triibiku pöörast arvustust pean mina vist ka natuke raha filmitegijatele annetama. Tänud Triibik!

  4. Oi kullake, sellisel juhul soovitan sulle just Buffy neljandat kuni seitsmendat hooaega. :) Noh et mulle ka vampiirid meeldivad, aga (palun südamest andeks) mõne mehe kõrval on see kutt poisike.

    Mis muidugi ei välista, et ma lähen kinno ise oma silma kroonima ja võib-olla muudan meelt… Eeei, võimatu!

  5. Pingback: Kas ma olen teile juba öelnud… « hajevil heietused

  6. Anu

    mulle meeldivad ikka paksud ja kiilakad rohkem kui see sile ja peenike nolk. võibolla on ta lihtsalt halva nurga alt pildistatud muidugi… ja need nõmedad bakid. ühesõnaga, minu poolt punktid kirja Danielile. ja kõikidele Tarmodele muidugi ka :D

  7. kodutriibik

    jajah, siledad nolgikesed pole mind (erinevalt ühest õpetajaprouast) kah seni erutanud. aga näe, ma olen arenemisvõimeline!

  8. Äkki on asi hoopis kulmudes. Ja mõtle, milline potentsiaal. Varsti on ta nagu Džoodž Kluuni, aga noorem, palju noorem. Hambakesed vast ikka taandarenevad.

  9. lapiliisu

    See poiss täitsa kohe võiks taskus tagavaraks olla :)

  10. :D, oh teid rämedaid moore siin :)

  11. Kiisik

    Tõesti, vampiiriperekond oli hawt, aga film ise..
    Meespeaosatäitja oli vihane ja tema naine segaduses. Terve filmi. Okei, sisemine võitlus ja neljaosalise seeria esimene osa. Aga nii palju jäi ütlemata ja nägemata ja väljaarendamata.
    Aga kuna see pere tõesti nii fantast oli, siis ma võin andestada. Ja uurin ka raamatule ligipääsemise võimalusi. Kuigi ega neist seal pilte pole :(

  12. jah, ma just sain rampsist raamatu :) huvitav, et igasugustel punavaibapiltidel näeb pattinsoni-poiss võrdlemisi leo välja. no vat, stanislavski ja ümberkehastumine, eks ole. pluss grimmiosakonna parimad palad – verev suu, kaame nahk ja kuldsed läätsed.

Lisa kommentaar

