Nägin öösel unes, et mind tutvustati kellelegi väärikale naisliteraadile. Too tuli juba kaugelt, käsi õieli, ja ütles soojalt naeratades: “Teate, ma pole näinud ühtki inimest, kes nii koera nägu oleks!”

Mõistagi lõi see mu rööpast välja. Mäletan, et arutasin seal: koera nägu, koera nägu, ma just magasin Marko Matverega, aga teda see koeranägu küll ei paistnud häirivat.

c'est moi

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. epp

    Ega koeranägu ei häirigi, kui ise oled (kõige paremas mõttes, mõistagi) sea nägu, ma usun.

  2. Anu

    ai, vägev trump oli sul tagataskus :D

  3. :D sa peaks küll Freudi juurde aja kinni panema :D

  4. kodutriibik

    või siis Peep Pree juurde…

  5. Kuulge, olete te koleda näoga koera näinud? Või üldse mõnda koledat looma? Koleda näoga inimesi on see-eest terve ilm täis.

  6. jah, mul on ka alati see häda, et kui kuskil maailmas on nö koledaima koera valimised, siis ma ei saa aru, mis seal koledat on, nad on nii nunnud kõik.

  7. elisabeth

    jesver, triibik, sinu unnäod teevad isegi minu omadele silmad ette!:D

  8. Sul on uus kleit! Tõesti armas.

  9. LuMi

    Ma olin eile haige lapsega kodus istudes sunnitud juba mitmendat korda filmi “Sabatäht Muumiorus” vaatama. Ja ei saa üle tundest, et Piisamroti-nimeline tegelane on kangesti ühe tuntud literaadi nägu.
    P.S. Piisamroti välimus siiski EI OLE tema tugevaim külg.

Lisa kommentaar

