Järjekordne solvang lasteaiast.

Aasta tagasi reklaamis üks pisike tattnina mind teistele välja kui Miina issit. Jah, olin kohutavas pohmellis, rõhutud moega ja soniga. Aga no ikkagi!

Eile hommikul, kui olin end kind of üles vuhvinud, roosad sukkpüksid etseteraa, tuli üks ninatark piiga nuhkima.

“Miks sa sellised kõrvarõngad pannud oled?”

“Sest need meeldivad mulle hirmsasti. Miina issi kinkis need mulle ja selline sinine on mu lemmikvärv.”

“Aga kas sa oled Miina emme või? Ma arvasin, et sa oled Miina vanaema.”

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. Vastik ninatark. Küll ta teadis, aga meelega lihtsalt ütles nii.

  2. :D, ebaviisakalt turtsatasin siin praegu. Teravmeelsed lapsed teil seal.

  3. no roosade pükste viga. mida vanem eit…

  4. ei teadnud ta midagi, täiesti siiralt küsis. aga roosad püksid on muidugi süüdi, sellest sain ise ka aru. huvitav, milliseid pükse peaks kandma, et vanaisaks kvalifitseeruda? kalifeesid? jah, ilmselt vanaisa vanu pükse.

  5. LuMi

    Meil toimus kodus arutelu teemal mis rahvusest keegi on. Kuna ma olin värskelt arsti juures käinud, leidis Miki, et mina võiksin olla “katkine eestlane”.

  6. me siin terve perega saime naerda. palju õnne, miina vanaema!

  7. Pingback: Inimeste seas | Triibik istub kodus

Lisa kommentaar

