(Tarmo, ära loe.)

Ma kaotasin täna kinosaali ühe oma lemmikkõrvarõngastest.

Ainult üks inimene on seda ohvrit väärt.

Ja õnneks oli see tema film.

Õhhhhhh. Heldus, kas tõesti kohtusime viimati kaks aastat tagasi…?

daniel-craig-karvadeta

 

P.S. Toonitan, ma pole elu sees Bondi-filme vaadanud.

9 kommentaari

Filed under Uncategorized

9 responses to “

  1. Kle brittidele ei pidavat meeldima, et pole nagu rinnakarvu, või nii…. :D A mulle on ikka inimene rohkem meeldinud kui ahv.

  2. kroonijuveel

    mis sa arvad, kes keris (õigemini lasi abikaasal kerida) DVD-l seda pildilolevat lõiku mitu korda :)?

  3. eriline sadism: lasi abikaasal kerida! oh neid meie vaeseid mehi. bondi rinnakarvadega pidi suurim probleem olema sakslastel :)

    eile õhtul leidsin tagatipuks telekast veel “sylvia” filmi ning meelitasin oma meest diivanile: vaadaku tema voodistseenis oma lemmikut gwynethit, sellal kui mina danielit vaatan. et oleks võrdne.

  4. Anu

    issand kui hea naine sa oled :D

  5. ina

    no ütle sa nüüd, ma pole ei eelmist ega praegust (käimasolevat) bondi näinud!
    mis nüüd teha. kas tõesti nii hea mees (see uus bond)?!
    mis teid erutab, tissid või nibud? (see oli, kiirelt mööda lippava, minu mehe, välkküsimus)
    no nii, kas blokeerid nüüd mu(oma blogist)?

  6. ma nüüd kirjutan täitsa suvalisse postituse otsa oma mure, aga sa oled ainuke tõlk, keda ma tean :)))

    Laenutasin raamatukogust ühe raamatu ja 9 leheküljel loobusin lugemast…ma ei saanud mitte midagi aru :)))
    Raamatus on mees- ja naistegelane. Minu arust naine on see,kes nagu räägib, aga ta teeb seda kolmandas isikus. Loomulikult räägib ta mehest ka kolmandas isikus….ja nii ongi iga lause, et tema tegi nii ja tema mõtles naa, mille peale siis tema tegi hoopis nii ja tema ei mõelnud üldse naa….
    tema, tema, tema…kes see kurat see tema on…naine või mees…
    ma ausõna algul püüdsin kuidagi järge hoida, et see, kes akna laual istub on see naine ja see, kes just uksest välja läks on mees, aga kui nad siis korraga olid hoopis köögis, siis läks jälle sassi…

    Ma saan aru, et mõnes muus keeles on väga selgelt aru saada, kellest on jutt….

    aga mida sina kui tõlk sellises olukorras teed?
    tema ja temake :))))))

    või äkki see ongi minu viga :)))

  7. p-karu

    Möödalippavatele meestele tuleb põlglikult vastata: “Loomulikult tema sinised.. silmad hoopis!”

  8. keeruline jah, Krista. vahel võib ilmselt nii raske olla, et ei tasugi tõlkimist, kukub totakas välja. mind kohe kangesti huvitab, mis raamat see on. ütle palun.
    ja ära pane pahaks: tõlkija. tõlk tõlgib suuliselt, tõlkija kirjalikult.

  9. pealkiri on Suletud hääl….

Lisa kommentaar

