Ulatasime juubilarile pidulikult ümbriku õnnitluskaardiga ning tema nimekaimu Käsna-Kalle šokolaadi. Juubilari rõõmustas meie teravmeelsus!

Seejärel põrutasid juubilar ja Tarmo kibekiirelt peopaika, et seal pille timmida ja proovi teha.

Umbes kuus tundi hiljem, kell 00.30, kui mina olin lastekarjaga peomajast koju sõitnud, nad magama pannud ning magusasse poolunne suikunud, sellal kui ülejäänud seltskond veel pidutsema jäi, kerkis mu silme ette äkki mu sinine rahakott. Ja mind tabas otsatu õud!

Rahakotis oli endiselt rahatäht, mis pidi ümbriku SEES olema.

Me olime kinkinud juubilarile Käsna-Kalle Kantpüksi šokolaadi ja TÜHJA ümbriku. No enam-vähem tühja, kena kaart oli sees.

Ja me olime päeval seina seest raha võttes veel Tarmoga ilkunud, et ihhihiii, ahhahaaa, vaata, et sa selle raha ikka ümbrikku paned pärast. (Vaata, et ma, MINA, panen, nii jäi jutt.)

Õnneks ööbisin ma juubilari enda kodus ning suutsin tuvastada Käsna-Kalle ja ümbriku asukoha. Jäi veel lootus, et ehk ei jõudnud juubilar suure kiiruga ümbrikku lahti teha või suutis end talitseda. Või ehk arvas juubilar, et ümbriku sisu ilmub mingi ühiskingina välja.

No igatahes kritseldasin kesk ööpimedust märkmepaberile alandliku seletuskirja, mis kubises sellistest hüüatustest nagu: PIINLIK! ÕUDNE!!! Ja suskasin rahatähe ümbriku alla.

Juubilar on õnneks nii kena inimene, et hommikul ainult naeris leebelt ja lõbustatult mu kitsikuse üle.

Aga pidu oli suurepärane. Ja mu mees on rokkstaar!

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. Onjah! Tema imidziga oleks veel väga sobinud mõni Stevie Wonderi lugu laulda. Näiteks “You are the apple of my eye” või oli see pie?
    Red hot-i lugu kummitas mind terve järgmise päeva.
    Aga kas tõesti on olemas selline sokolaad? Kalevil?

  2. kodutriibik

    Ei, mingil välismaa firmal ikka. R-Kioskis oleme märganud ja Selveris.

Lisa kommentaar

