Kuidas mind marru ja üle keha sügelema ajada?

Aga palun, piisab raamatupealkirjast:

“Salakokk Volks Vaageni vaaritused elik väike ja tarviline retseptumite kogu rõõmsatele köökmeistritele”.

Aga Raua raamatu lugesin ühe päevaga läbi. Moraal mulle küll ootuspäraselt ei mõjunud, sest kange himu oli lugemise kõrvale õlut võtta. Aga mida pold, seda pold. Ainult sakumm oli. Võtsin siis seda, ja kõvasti Geisha komme ka. Pereema rokenroll.

13 kommentaari

Filed under Uncategorized

13 responses to “

  1. KK

    Volks kirjutabki nii :), see tema stiil.
    Jaan J Leppik kui olla täpne.

  2. kodutriibik

    oh, ma tean küll. ja ma jälestan seda!

  3. Anu

    aga karl martin sinijärve keelekasutus? kas meeldib või ajab sügelema?
    (krehvtine ja mis sõnu ta veel kasutab)

  4. kodutriibik

    ajab kah sügelema jah. nõksuke vähem kui isa Sakariase oma siiski.

  5. mind ajavad ka mõlemad rämedalt sügelema

  6. kodutriibik

    oh kui hea. teeme nii, et ükskord loeme neid koos ja siis vastastikku sügame :)

  7. jah, kraabime nii et veri lendab :D

  8. epp

    ma tulen ka, kui tohib. oma väikese kraabitsaga.

  9. kodutriibik

    siis saab verivorsti teha.

  10. epp

    “üks tõhusalt tummine vennamahlamauk tõhusa tanguteraivaga” vms ma pakun? ehkki mauk vist ikka ei ole päris verivorst… eh, pean veel harjutama…

  11. kodutriibik

    uugh, sa oled leppiku varikirjanik? tase!

  12. epp

    ma siiski kardan (või noh, pigem loodan), et epigoonluse reedab sõna “elik” täielik puudumine minu produtseeritud fraasis.

  13. LuMi

    Ma tulen siis ka kapist välja ja tunnistan, et mind ajab iiveldama, kui mõne inimese kohta kirjutatakse, et ta midagi “tudeerib”. Öäk!

Lisa kommentaar

