Milline kergendus, kui ostuhull juhtub poodi nimega Soodne ja Moodne ning tõdeb väljudes, et ei olnud seal ei midagi partikulaarselt soodsat ega midagi partikulaarselt moodsat.

Kui Pierrot laulis telekas traagilisel ilmel, et teda lüüakse kõhtu ja selga, vastu pead, mugistas Miina mõnuga naerda. Emme pisike sadist!

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. ma lindistasin eile selle vana buratiino üles, mõnus lapsepõlvemälestus. ma käisin seda ikka mitu korda vaatamas. omal ajal.

  2. Oi, mina ka! Lindistasin ja käisin korduvalt vaatamas. Aga armunud olin ma siiski vene Buratino-filmi Artemoni.

Lisa kommentaar

