Kui maal voodeid üles soputasin, leidsin oma voodilina seest suure augu. Ei ole mul nii karedad kannad, ei ole! Kui ma endale seda mitu korda kinnitanud olin ning auku edasi vahtisin, leidsin selle ümbert viis tibatillukest kakajunnikest. Hiir! Mis hiir sööb voodilina, kui voodi kõrval maas vedelevad topsikesed aleksandrikoogitükkidega?! Lapsed olid poodi mänginud ja koogid jäid mitmeks nädalaks üksi koju. Veel oli sortimendis jahu, suhkrut, komme, ja tema sööb lina! Tarmo arvas, et järsku tiine – rasedatel ju kõiksugu imelikud isud. Mina aga kahtlustasin, et ehk on tegu linavästrikuga. Meie pere folkloori kohaselt passivad need ju alati nurga taga, kui keegi õues linu kuivama paneb, ja üritavad esimesel võimalusel lina minema lohistada, et see nahka pista.

Mirr meisterdas mehikese

Mirr meisterdas mehikese

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. aga hamster? meil näris see mu dressid täiesti ribadeks :D

  2. kodutriibik

    kas sa hoidsid teda püksis või? meie oma elab isiklikus puuris ja närib meeleheitlikul vangiilmel varbasid.

  3. meil oli mingis kastis :D ja dressid sattusid sinna teadmata põhjustel :D
    aga äkki teil ikka pääses hamster välja, oleks ju parem variant kui hiired

  4. oi meie kodus elavad ka hiired….üks üritas mul voodis mööda kardinat üle ronida…mina andsin alla ja läksin teise tuppa magama…kusjuures ei kiljunud üldse…mina..mitte hiir….
    ja kui tühi merevaigu tops tagurpidi lauale panna, siis ta närib ennast vabalt läbi karbi…st väljaspoolt sissepoole…nii et tühi seda lina siis närida …

  5. hiired jah. Hullult pressivad sügisel sisse. Meil on suvilas pandud padjad kirjutuslaua sahtlisse. Üks kord ei olnud. Jube koristamine.

  6. Muidugi hiired :) Meil närisid ka hiired minu satiintekikotti suure augu. Lisaks veel voodilinale ja madratsile ja diivanile…. See juhtus siis, kui me ise linna olime läinud. Järgnevad talved riputastime kõik väärtuslikuma talade peale.
    Soovitan sul poest osta hulgim hiiremürki ja see kiiremas korras mööda maja laotada. Muidu on neil varsti üks pesakond valmis ja siis on neid juba nii palju, et kahjud võivad liiga suureks minna…

Lisa kommentaar

