Kuna üks inimene oli neljapäeval nii tubli ja pesi aknad ära – oh, vaade on selline, nagu oleks prilli ette pannud! -, siis lubas teine inimene olla tubli ja põrandad üle tõmmata. No ja kui ma siis täna hommikul pärast mõnusat voodis logelemist tegudele asusin, selgus, et tolmuimeja toru on pooleks murdunud! No ta oli seda nägu juba pikka aega ka, ja staažikas pealegi, üle 10 aasta vana (tervitused Electroluxile!). Kuna sõna tuleb pidada ning pole ka suurt midagi rõvedamat kui pühapäeva õhtul maaidüllist roppu korterisse naasta, siis proovisin esmalt imeda nii, et hoidsin torupooli käega koos. Isoleerpaela ega muud laia klebensit meie majapidamises minu teada pole. Siis viskasin otsmise torujupi põrandale ning asusin imema ülejäänud jupikesega. Päris eksootiline kogemus. Need, kes on pidanud hambaharjaga põrandat pesema, ilmselt teavad seda tunnet.

Aga no puhtaks sai! Ja käkkidel on kotid (Mirri puhul helesinine plekist kohvrike, mis kenasti koliseb) pakitud ning me suundume maale, sedapuhku bussiga. Mul on plaanis Stockist üks hea ahjusoe sepik kaasa osta, ja bussi peale muidugi kõrrejooki ja pirukaid ja … Ilmaga on vedanud!

Tegelikult lähen üsna nukral meelel, no sellisel eleegilisel. Sest suveidüll on möödas ja tuleb hakata oma kodinaid vaikselt kokku pakkima. Teisalt: milline vananaistesuvi, eks ole. Pean kuidagi leidma mingi nipi, näiteks sisendama endale, et maa tahab puhata ja taimekesed ja … Et ma pean kogu selle kupatuse sinna talveks kosuma jätma, et nad kevadel jälle rõõmsalt kasvama saaksid hakata.

Aga ma igatsen juba. Teisalt vol2: saab teha sisustusplaane. Nägin eile ühes ootamatult avastatud vanakraamipoes 300-kroonist korvtooli, mis sobiks neiukeste ülakorrusele nagu pupsik! Äärepealt oleksin selle kukil koju toonud. Peab järgmiseks nädalaks sohvrit moosima…

Kuldset nädalavahetust kõigile!

Mii ja mais eelmisel aastal

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. ina

    mnjaa… ma nägin sel nädalal etv-st rein marani filmi “elu sinu ümber” … ja mul tuli nii suur kevadeigatsus peale.

  2. huviline

    oi kuidas ma tahaksin ka “ootamatult” mõnda uut vanakraamipoodi avastada… huvitav, kas see “sinu oma” on mul juba avastatud – mõni vihje?

  3. Kas sügistööd kõik tehtud juba?
    Meid ootab ees veel üks suur riisumislaupäevak sest meie puudel on oma mustmiljon lehte alles küljes- kui mitte rohkem!
    Kuid nii mõnus oli laupäevase päikese käes seda teha, veidi oli küll kilplase tunne, aga siiski…

  4. lehti pole veel riisunud. ja vanakraamipoe aadressi teatan siis, kui olen seal teisel katsel ära käinud :)

  5. huviline

    tegin täna oma tuttavatele vanakraamipoodidele tiiru peale ja korvtoolide järgi otsustades on sinu avastatud pood kahe raudtee vahel ühes silikaattellistega vooderdatud 4-5-kordses majas esimesel korrusel…. eksju? see pood on üks parimatest minu meelest. enne asus see kännu kuke juures.

  6. kodutriibik

    hee, vist jah :)

Lisa kommentaar

