1. september on meie peres kõrgendatud tähtsusega päev. Ühel noorel daamil algas täna jälle kool, aga teisel noorel daamil täitus neli eluaastat. Jah, umbes nüüd, veidi enne kella kahte. Täna käisime ka lasteaias kommi pakkumas. Halastasin Miile ega lohistanud teda hommikul vara kohale, sest sellega oleks kaasnenud hüstrahoog. Läksime platsi siis, kui teised olid juba õues, jagasime komme (teise rühma maimukesed vajusid muidugi ka kohale ja üritasid mulle tünni teha, ma ühele tibile pidin korduvalt ütlema, et jõu, sa oled oma kaks kommi juba kätte saanud, ole nüüd inimene), trallitasime mõni minut sügise alguse trallamil ja tulime tulema.

Õigemini läksime torti ostma. (Jah, kui mu boss mind loeb, siis VÄGA KIIRESTI läksime, sest mul on ju tööpäev!) Mõistagi valis Mii, kellele see voli oli antud, vägeva roosa martsipaniga kaetud müraka, millest ta sööb raudselt ainult martsipanlille ära. Aga no jutt oli, et sünnipäevalaps valib ise tordi.

Mis sai siis, kui Mirr kunagi papa sünnipäevaks tordi valis, sellest siin.

Jõgeva küüslaugufestival oli päris lahe (jumestuskreem Junoga sisse võitud Ott Kiivikas keset külmi tuuleiile tuharalihaseid punni ajamas, kaameks grimeeritud inimküüslauk, kellega ma ikkagi ei söandanud üheskoos foto jaoks poseerida, kantrileedi, kelle tagi ehtisid oma meetripikkused narmad, millele ma ihanuks hekikääridega selja tagant kallale karata) ja Betti Alveri muuseumis käisime ka ära. Mu võla, mu võla see tasa ehk teeb?

14 kommentaari

Filed under Uncategorized

14 responses to “

  1. Anu

    palju õnne Miile ja kena kooliaasta algust!

  2. Väga palju õnne teitele!

  3. maarja

    Palju õnne teile ja mõnusat olemist!

  4. Palju õnne ja hüva kooli!

  5. Nagu lubatud, ma siis Mii auks täna ei sünnita, eks.

  6. Palju õnne Miile sünnipäevaks, Mirrile koolialguseks ja emmele-issile mõlemaks puhuks!

  7. prl Oinas

    Palju paisid kõigile!

  8. Boss

    Jajah, ma loen seda blogi.
    Sinu Boss

  9. palju õnne jah….me juba näiteks tsekkisime ära, et kui olümpsist ilusti küsida, siis nad annavad neid lilli ilma tordita ka :)…sobisid viineri piruka peale väga hästi ja nii läks kaubaks kogu “tort”

  10. Pilvini

    PALJU ÕNNE! PALJU ÕNNE! PALJU ÕNNE!
    (ma olen niii õnnelik… 8-) naerust nõrkend…)

  11. Pilvini

    No ma lugesin eelmiseid postitusi ka ju mitu korda peale. :-)))

    Aga meie seevastu – hahai!
    Võtsin MEIE tänase esimese lasteaia päeva puhul kell 12 paiku ämma pool 25 grammi brändit ja sõin ungaripekiga leiba peale. Hetkeks tundus, et mõjub. Noh, et hästi mõjub. Aga siis hakkas veel imelikum.
    (Võbelevail nuudelkoibadel lasteaiast välja libiseda ja hüsteroidse gasellina mööda Mustamäe poetaguseid ummisjalu tõtata pole kuigi väärikas, kuid katab kaotatud närvirakud kenasti roosaka Barbie hingeauruga; justnagu oleks hetk tagasi lõppematuna näiv ängistav, tüütu ja kriipiv piin olnud vaid lõiguke mõnest “huvitavast” eesti filmist…”Täna öösel me ei maga” või midagi … )

    Jaa, ja lapse panin veel balletiringi ka kirja. Ise ta tellis. Iseasi, kas ta aga seal ilma minuta jalgagi jala ette tõsta tahab.
    Selgub juba järgmisel nädalal.

  12. kodutriibik

    Selle peale laulaks meie isand: ema pani jala kaela taha, alleaa, alleaa :) meil ka lasteaias miski tantsuring, kuhu mõtlesin Miina toppida, et ta end välja elada saaks.

  13. kodutriibik

    P.S. Ja kõigile aitäh ilusate soovide eest!

Lisa kommentaar

