Olete üritanud hamstrile süstalt hammaste vahele suruda? No vat. Mõni ime, et ma talle mitmekordse rohuportsu andsin. Sest ta rabeles ja ma ei saanud süstlanäitu jälgida. Nii et kui ta täna sureb, siis on minu süü. Dr. Triibik-Kevorkian. Teine rohi, mis pidi temast pärast haigust jõujumbu kosutama, ei läinud üldse süstlast sisse. Ja süstal anti mulle ometi polikliinikust kaasa … Nutt ja hala.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Anu

    kõlab umbes samamoodi, nagu kassile ussirohu andmine. mul tuleb see hirmus asi täna ette võtta…

  2. kai

    oh, kasside puhul võin abistada aga hamstri puhul ainult teoreeriliselt – katsu vaesel loomal koon pealt poolt pihku haarata ja sama käe sõrmega alalõug lahti lükata, siis rohi nobeda liigutusega suhu:

  3. kiisuga oli lihtne. tänapäeval on nii popid süstlad, et lase ainult kreem suhu ja limpsab keelt ka veel!

    no õite vähe tuli kinni hoida!

    aga vahva, et teil uus hamster on! jaksu!

  4. Jap, mu kass limpsib ise pool ussirohtu ära no ja teise poole suhu surumine ei ole väga hull. Aga see kõlav huvitavalt, et kass (triibik) ravib hiirt (hamstrit)… :D

Lisa kommentaar

