Nii väike loom ja nii palju muret. Alles käis meie hamstrilustikummutis öö läbi vägev trall, nüüd olime paar päeva ära – ja loom nagu ümber vahetatud. On pool allapanu oma majja vedanud ja välja sealt ei tule. Ei mingit rattas uhamist, ei mingeil pööraseid ronimisi. Natuke nagu kohmakas ka. Sabaalune niiske. Kuna seda olime vähemalt lugenud, et märg saba tähendab halba, siis helistas Tarmo hommikul loomaarstile ja pääses ka kohe looma näitama.

Minu kahtlus, et loomapood müüs meile isase pähe emase looma, osutus tõeks. Kuigi olin korduvalt toonitanud, et tahame isast. Müüja võttis looma puurist, heitis pilgu tema jalgevahele ja teatas mokaotsast, et jah, isane. Hea, et Krõpsu sihuke unisex-nimi on, eks ole. Seda, et ta tiine oleks, ei osatud veel öelda. Mul küll kuri kahtlus ja suurim hirm, sest vanemad on mind lapsest peale kollitanud juttudega, kui jube on, kui hamster on ja sünnitama kukub. No nii. Aga leidis kinnitust ka see, et Krõpsul on kõhuke lahti. Loomale tehti kohe süsti, anti rohtu kaasa ja kästi kummeliteed teha.

Vaat sihukesed lood siinpool sood. Loom on väike, aga suur skandaal.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. kodutriibik

    oh, ma loodan, et ei … no peaasi, et loom terveks saaks, olgu tal siis põllealune punnis või ei.

  2. Anu

    just, olgu mis on, aga peaasi, et terveks saaks. olgu väike või suur, aga oma loom ikkagi. aga vat kus ikka arstiteadus on arenenud – hamstrile süsti ja kummeliteed, lahe :)

  3. mul oli ka lapsena hamster (nöpsi) ja tal oli selline transportpuur ka. et kui kuhugi läksime, siis võtsime selle pisikese puuriga ta kaasa ja kui kauemaks läksime, siis pistsime suure ka pagaasnikusse.
    ja no kõik ööd krõbistas, näris neid puurivõresid ja jooksis üles-alla. tavaliselt kebis üles, siis ronis mööda lage esimeste käppadega seal rippudes kuni alla prantsatas suure põntsuga ja siis jälle üles. mu isa ehitas mingid redelid talle ja magamise majakese teisele korrusele.
    mu hamster elas mingi 5 aastat ja kõik ööd kõlas see puuri närimise kribin ja üles ronimine ja alla prantsatamine. see kõik on mul siiani kõrvus.
    aga sõnum oli see, et võtke kaasa, kui kuhugi sõidate.

  4. kodutriibik

    tead, ma ei tahaks teda solgutada, maal juba jahe ja … igal pool öeldakse, et 2-3 päeva on vabalt üksi, kui söök-jook olemas. mõtlesin, et loom tahab stabiilsust – et hea rahulik laamendada, kui meid pole. ja nüüd siis … näis.
    aga see viis aastat – see oli sul küll mingi rekordloom ju!

  5. maarja

    et siis hamstrid nigust kassid…
    a tugevat tervist talle.

  6. isegi kui müüvad sulle isase, siis võivad ikka pojad tulla! mu vennal oli 2 isast liivahiirt. need said pojad. ja muidugi oli neid poegi seal puuris pool kilo. kümmekond ikka.
    müüja vandus jumalakeeli, et isased elukad on. müüja vastuseisust hoolimata võeti pojad poodi tagasi ja “isased hiired” ka. praak kaup ju.

  7. jah, kui järele mõelda, siis XXI sajandi vabameelses õhkkonnas, kus mehedki sünnitavad, on närilistel tagumine aeg käppa trendipulsil hoida.

  8. ..ja kui mina oma kassil munad maha lasin võtta siis hakkas ta armastama kõiki mulle kuuluvaid läikivaid kivisid…eriti kihlasõrmust…võimalusel limpsib neid ja näkitseb hellalt…maitea kui see pole käpa pulsil hoidmisega seotud… :D

  9. kui meie tuttaval kassil munad maha võeti, hakkas ta tegelema kodukaunistamisega – tiris sahtlist heegeldatud linakesi välja. korduvalt.

Lisa kommentaar

