Arutame Tarmoga, miks küll meie biojäätmete kott alati lekib.

Tarmo: Meil oli koolis õpetaja nimega Lekk.

Mina: Aga meil oli koolis õpetaja nimega Tukk!

Tarmo: Aga meil oli koolis õpetaja nimega KUKK!

11 kommentaari

Filed under Uncategorized

11 responses to “

  1. kroonijuveel

    Tarmo, siis oleme ühes koolis käinud :). Jõumees oli ju ka!

  2. Tarmo

    Jaa! Jõumees oli väga lahe. Ja Jõgijaan!!! Tema oli elav rock’n’roll!
    Aga ma käisin aint esimesed 8 aastat seal.

  3. kroonijuveel

    ma käisin võiduka lõpuni. Lekk muuseas oli mu klassijuhataja kaheksanda lõpuni, ta siiamaani ju koolis alles

  4. Tarmo

    A mis aastal sa lõpetasid? Ma 1987, aga juba teises koolis.

  5. kust sa triibik nii vana mehe leidsid?

  6. Tarmo palus edasi öelda, et Aafrikas olla üks naine, kellel on veelgi vanem mees.

  7. p-karu

    Khm, vintage, mitte vana.

  8. kroonijuveel

    seda minagi siin mõtisklema jäin, kui jõgi jaan jutuks tuli, et pole esimeses nooruses meheke Triibikul :). ma lõpetasin 88, kaheksanda järelikult 85. ehheee, aastajagu noorem järelikult.

  9. no kust te, leedid, kõik järeldate, et TRIIBIK ise esimeses nooruses on? eiei, me oleme seksikas vintage-paar.

  10. keedupääsuke

    aga lekk on minu mehe sõber.
    varases nooruses muidugi viskas nattipidi klassist välja ka

  11. AV

    Triibiku lohutuseks lisatagu, et ka tal oli koolis Tukk, mitu aastat vanem koolivend nimelt, kellel olnud paha harjumus koolis peeretada ning kujutage ette tema klassivendade rõõmu, kui nad vanapaberit sortides leidsid vanaaegse raamatu, milles must valgel kirjas, et “tuki ving on mürgine”.

Lisa kommentaar

