Kuigi kommentaarides püstitati juba teooria, et hamster on netijuhtme läbi närinud ja ma ei blogi just sel põhjusel, siis kaugel sellest… Ei jõudnud me Krõpsu mingit pahandust teha, sest ta jõudis meie juures ainult nädal aega elada. Oli kuidagi kahtlaselt loid – ja siis oligi ühel päeval Looja karja läinud. Kole kurb oli muidugi ja ennekõike Mirrist kole kahju, aga õnneks said me nutud ühe õhtuga nutetud ja kui pikemalt linna jääme, siis ostame uue, kes loodetavasti peab kauem vastu.

Aga muidu, jah. Sulnis puhkus on läbi ja homsest taas töö. Minult küsiti, et kus te enne suvekodu hankimist puhkasite, näiteks eelmisel aastal. Ja ma jäin vastuse võlgu. Enam ei kujuta ettegi, et teistmoodi saaks. Mõnusalt maha molutatud päevad, vahepeal aiatööd, siis jälle kohvike ja lugemine … Lapsi pole vahepeal nähagi, möllavad naabripoisi juures. Murelid, vaarikad, sõstrad, seemnest üles kasvatatud lillherned, ema lemmikud, mis hakkasid õitsema täpselt tema sünnipäevaks.

Pole hullu, suvi kestab veel, onju-onju-onju? Ja oleks silmakirjalik suurlinna põhjata, kui suundusin bussi pealt otse Stockmanni, sõelusin stangede vahel ja soetasin lisaks roosa linnupildiga T-särgile ja mustale sonile (no millised aled!) ka elementaarselt laimikarva kandiku ning muidugi, kuis muidu, Toscana sepiku. Mida praegu söön. Ja kui kohutava januga koju saabusin, leidsin külmikust eest pudeli Soavet! Selle kallale ma pole veel asunud, sest pärast kohustuslikku blogiringi ja 155 meili läbivaatamist-kustutamist tuleb end hoopis kohviga turgutada ja Üks Suur Töö lõpusirgele viia.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. maarja

    täna keskturul käies vaatasin heldimusega kaunist hello kitty hommikumantlit ja moodsat roosa-rohelise kirjut pluusikest, olin valmis need sulle ära ostma, kuid number sees oli vägade suur sinu kerevarusid arvestades.

  2. ina

    ma ka (esialgu) loobusin oma poistele hamstri ostmisest, kuna ämm hoiatas, et pisinäriliste eluiga lühike – vaja seda traagikat siis veel laste ellu (nad ju nii kiinduvad loomakesse). nooh, äkki sobib meile hoopis kass? õues vudivad igat sorti närilised. miskit looma oleks siiski majja vaja (eeskätt laste jaoks).
    aga äkki tulete meile külla? läheme külla (ärgem unustagem märksõna: kai)?

  3. jaa, ina! järgmine nädal oleme karjaga juba kodus, siis järsku?

  4. Jaaa, oli minulgi lapsepõlves hamstripaar… (kes õnneks isikuomaduste sobimatuse tõttu ei paljunenud)…ja kui siis mu lemmikum, isane, ära suri- oi ma uugasin nutta! Aga samas, oi küll selle loomaga sai ka nalja, kuniks teda oli…. :)Tegelikult on vist see paar aastat, mis nad välja veavad, ühe lapse jaoks täiesti paras aeg. Ega ei taha ka ju sellist looma võtta, mis su enda üle elab….nagu merisiga…

  5. Tore et Sa jälle tagasi oled!

  6. no ikka neli-viis elavad kenasti ära, mul küll lapsena oli. 1 . klassis sain ja viienda lõpus suri maha. olin kurb muidugi, aga eks siis saab aimu, mis see elu üldse on.

  7. no sul oli küll vägev metuusala, kaks aastat peaks keskmine eluiga olema.

  8. Nirti

    Hamster?

    Hamstrid kipuvad vähe elama. Vaata näiteks tšintšiljade poole (eluiga üle kümne aasta) või liivahiirte poole (eluiga ca 3 aastat). Lastel traumasid vähem. Minu seenior-hiir läheneb viiendale eluaastale praegu. Hamstrid kärvasid kõik ca 1-2 aastaga maha.

  9. Minul oli lapsena mitu hamstrit. Maksimaalselt kolm aastat venitab välja ja vahel isegi vähem. Minu esimene (nimi oli vist Ruta) suri otse mu käte vahele, kui ma ise haige olin. Siis ma ulgusin ja jäin veel rohkem haigeks. See oli jube shokk. Ema jooksis looduspoodi. Tookord oli ainukene pood Raekoja platsi lähedal ja ostis uue. See pakiti talle PABERKOTTI ja ta nägi jubedalt vaeva, et see trollis plehku ei paneks enne Mustamäele jõudmist. Eks see suri jälle 2 aasta pärast ära.
    Mina ka ei soovita lastele hamstrit.
    Kaisa merisiga elas 5 aastat. See on nagu paras, et ei jää vanematele kaelale, enne kui lapse huvi kaob või noh äärepealt.

Lisa kommentaar

