Kuna mul on koera saba ikka veel pihus, siis seisab mu sulnis pildiraamat endiselt pakendis ja ma pole volitatud seda imetlema. Küll aga tahaksin kiirelt kiitust avaldada Lii Undi India-raamatule. Naljakas ja kurb ja kerge ja diip ja õrn ja rõve ühekorraga.

5 kommentaari

Filed under Uncategorized

5 responses to “

  1. ina

    jaa, mulle meeldis ka lii undi raamat. õhtul alustasin lugemist ja hommikul lõpetasin – ei saanud käest panna.

  2. oi ma ei oska kuhugi oma kommi kirjutada….. aga kas Normani isa nägid…. mmmmmmmmmmm…. just näitas televiisorist…. nii nummmiiii :)

    Ketlin meil teatas ka kõva häälega… tasa ma vaatan Normanit, ta on niiii nunnnu :)

  3. jah, ma arvan, et ma fännin nüüd tema isa ja väikevenda. Norman ise on juba eilne päev mu jaoks.

  4. Igaks juhuks ütlen, et täna, 19. mai on kell 20.00 etv-st Osooni saade, kus Anni Arro pidi oma Sepamaa talu tutvustama. Ma mõtlesin, et kindlasti Sa tahaksid seda vaadata :)

  5. nyyh, maha magasin, prantsuse keel oli ….

Lisa kommentaar

