Sellenädalane postitus Normanist

Krista soovil.

Ma ei näinud Normanit! Sest ma ei näinud saadet! Sest ma olin sünnipäeval, ja nii tore sünnipäev oli, et … kui jube … Norman ei tulnud mulle meeldegi! Pean netist ikka üle vaatama, sest kus see häbi ots muidu.

Aga tegelikult andke nõu, millist rotimürki osta. Mkm, mitte enda jaoks ega Normani jaoks, vaid hiirte jaoks, kes talve jooksul on teinud meie suvilast endale kempsu. Mingi mürk pidi hiirtest kenad kuivad voblad tegema. Kust seda saaks?

12 kommentaari

Filed under Uncategorized

12 responses to “Sellenädalane postitus Normanist

  1. Piret

    Ära hiirte pärast muretse. Need on enamasti väikesed talvised loomakesed, kes soojemate ilmade saabumisel lähevad jälle oma teed – ilma et neid oleks vaja mumifitseerida. Meil õnnestus ehk näljasurmast päästa hiireke, kes oli suvilas talve jooksul pesuseebi (!) kõigist neljast küljest ära söönud ja hästi natuke diivanikatet ka (ilmselt oli seal mõni rasvaplekk)…

  2. Me ka esimese aasta hilissügisel sulgesime südamerahuga maakodu ukse, kujutamata üldse ette, mis hakkab toimuma meie kodukeses, kui see ei ole üle puistatud rotimürgiga. Kevadel siis nägime. Mööbel oli õnneks paigas, aga kõik kergemad asjad olid mööda maja, rääkimata korvidest ja tekstiilidest, mis olid lihtsalt ära söödud.
    Nüüd ostab Andres sügsel poest kogu sortimendi ja siis vaatame, mis toimib. Mingi roosa mürk on see, mida ma juba mitu aastat näinud olen. Ma ei tea, mis see teeb, aga ühtegi laipa ega haisu pole näinud/tundnud. Väga head on ka lõksud, mille nime ma täpselt ei mäleta, aga oli umbes Victorinox :) Sellise kollase söödaplaadiga. Sinna ei olegi vaja hõrgutist panna, see plaadike lõhnab juba hiirte jaoks kutsuvalt. Oluline nipp, mis ka paki peal kirjas, et lõks tuleb panna nii, et see kollane osa jääks otsaga vastu seina. Et siis hiired pidavat õige nurga alt lähenema. Nende lõksudega püüdsime üsna palju hiiri.
    Kogu see jutt kõlab küll julmalt, aga vaatamata sellele, et hiirekesed sellised armsakesed on, ei taha mina nendega koos elada.
    Tavaliselt elavad suvemajades… olid vist kaelushiired. Tavalised koduhiired ei taha elada külmas majas. Samuti rotid. Kui see teadmine midagi peaks andma :D

  3. minu kogemus on ikka see, et nad kobivad kohe minema kui soojemaks läheb ja teie sisse kolite. alles jäävad vaid pisikesed junnid. maal hiirtega võidelda tundub mulle nagu hakkaks kogu maailma õues olevaid sääski tapma.

  4. Oi aga mina nägin küll Normani!!! Kohe täitsa lähedalt!!! Nä-nä-nä-nänääää…… :D
    Hiirte vastu võin oma kassi pakkuda!?

  5. triibik

    eeh, ma kassiallergik paraku. aga jah, kui me sügisel korra maal olime, siis mina isiklikult ei saanud krõbistamise tõttu öö otsa magada. ning jahukotti oli pirakas auk söödud. ma ikka tahaks neid tappa natuke!

  6. Teet Identi

    faster, pussycat! kill! kill!

  7. Minu kogemus on selline, et kui ikka mürgid-lõsud kohe sügisel käiku lasta, siis nad ikka ei sigi nii tohutult ja nende olemasolu jäävad meenutama vaid junnid. Kui midgi ei tee, siis nad teevad endale sinu koju pesad ning paljunevad tohtult. Ja hakkvad pesamaterjali otsima ka sinu teki ja diivani seest. Ehk et kahjud on liiga suured.
    Kevadel nad tõesti lähevad värskesse õhku… Mürgitama peaks hakkama juba augusti lõpust.

  8. Terje

    Talvised hiirekahjustused on hullud asjad. Vähe sellest, et nad teevad pesa vanadesse (väga vanadesse) käsitööajakirjadesse, nad on nõus ära sööma ka puust pannilabida ja pool aknakardinat, mis on kunagi pannile liiga lähedal olnud. Aga seda roosat nad armastavad küll.

  9. ja tühjagi nad elu sinuga ühe katuse all kardavad :)
    meil käib küll aasta läbi krõbin põranda all :)…ja roosa puru vastu on nad küll immuunsed… või siis tõesti paljunevad nii kiiresti, et jõuavad mürgist ette :)

    aga Normanist rääkides…. out of sight…. ;)
    kui mul oleks poeg, siis ta võiks olla küll selline nagu Norman :)

  10. kodutriibik

    no ütleme nii, et ma Normanit oma tütarde peikaks küll ei tahaks :) pigem seda armsat ludri, kes välja kukkus viimati.

  11. Kaisa

    No ei.
    Kristjan näeb välja selline nagu ta nutaks pidevalt kuskil kellegi õlal. Et okei, teoorias on tõsi, et mehed peaksid oma tundeid jagama, aga tema näib selle tüübina, kelle puhul see praktikas hästi ei lõpe.
    Ja Norman näib lihtsalt lõppülbe.
    Mina ei võtaks kumbagi endale peikaks. ;)

  12. liisikeneaa

    Tere!

    Kaalujдlgijad ei eksisteeri rohkem ?

Lisa kommentaar

