Teoreetiline kodukana minus kukkus eile raamatupoes erutatult kaagutama ja tiibadega rabistama, sest märkasin seal Tessa Kirose “Murakarabadest oliivisaludeni”, ja nagu sellest veel vähe oleks, siis ka muhusoome emandate “Namastet” . Mu sisemine heitlus lõppes siiski tõdemusega, et enne kui mul mu suur töö valmis pole, ei vääri ma kumbagi. Liiatigi on mul viksilt veiniriiulis (sic!) ootamas pööraseimate ostude esikümnesse kibelev “The Gentle Art of Domesticity”, endiselt pappümbrises ja absoluutselt avamata. Mäherdune enesedistsipliin! Sest lubasin endale, et teen selle lahti siis, kui See Suur Töö tehtud on. Ja lõpp paistab, aga on paistnud juba pikemat aega. Enne maipühi tuleks küll valmis saada, et rõõmsalt juhe seinast tõmmata ja kevadet nautida.

Tessa Kirose raamat oli küll kriminaalselt kaunis. Teisalt nõuab raha hoopis suvekodu teine korrus. Aga ennast tuleb vahel ka premeerida, sest kes sind ikka premeerib ja su sabakest kergitab ja sinna lehve külge seob kui mitte sa ise!

PS Et mitte väga ära kanastuda, siis ka väike hariv seksiloeng Irvikkassi vahendusel.

3 kommentaari

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. maarja

    kuda see Namaste raamat tundus?? Olen mõelnud seda tellida, kuid kahjuks vaadata-näppida pole saanud?
    Aga nüüd ma enam ei suut end tagasi hoida ja selle Gentle Art…. loodan peagi kätte saada. Aitäh taaskord vihjamast:)

  2. triibik

    “Namaste” polnud muidugi nii hõrk kui Kiros, aga ikkagi armas ja n-ö kohalik. täitsa asjalik. Kirosest saab selle raha eest vist küll suurema elamuse – ka “Namaste” on ligi 300 krooni, Kiros natuke rohkem -, aga mind on nii liigutanud, et soome megamemmed meie Muhut Saaremaa Toscanaks kiidavad ja seal endale nii kihvti pesa on pununud, nii et ostan “Namaste” kindlasti ka.

Lisa kommentaar

