Superstaarisaatejärgne monoloog, mis muutub dialoogiks

Mina (siiras sinisilmses jahmatuses): No täitsa üle mõistuse! Kas siis kõigile ei meeldi Norman?

Miina (piiksudes): Ei, minule meeldivad kiisud!

Dialoog Tarmoga, kes saadet ei näinud, ja hea oli, et ei näinud, sest siis oleks ta näinud ka mu heldinud dirty old womani-pilku

– … Ja Norman oli hea! Kohe täitsa objektiivselt hea, mitte keskealise kiimas naisterahva silme läbi.

– No keskealised on ilmselt kehvad helistajad.

Viisil “Kasemmepeabnüüdrihmavõtmavõi”: Kas Triibik peab nüüd järgmine kord toru haarama või?

15 kommentaari

Filed under Uncategorized

15 responses to “

  1. hmh, ma tahtsin eelmisel nädalal saata sõnumi “tanssii tähtien kanssa” saatesse, et nunnut nicket toetada. ja telefon ütles, et mu leping ei lase sellistele numbritele messida. nii et võta näpust. no ma pole lepingut käinud muutmas veel. aga jah, helistab/hääletab võibolla ainult mingi vähemus ning tulemusena ei pruugigi see kõige mõnusam võita. noh, õnneks nicke ei kukkunud veel mängust tollal, tänast skoori ma ei tea. seksikas poiss see nicke…

    normani kohta ei oska öelda, pole näind. aga haara toru jah. see on tõeline demokraatia!!!

  2. kodutriibik

    nickele megarespekt ikka, mehel sõideti pool pead otsast ära ja nüüd pidi tantsima nii tuliselt et uhh. mitte et ma näinud oleks…

  3. on jah rispekt! ta täitsa raudne mees, nagu näha. aga http://www.mtv3.fi netti-tv näitab ilusti vähemalt viimased tantsud tasuta, just jälgisin imeilusat nicke quicksteppi :)

  4. ts

    Triibik, kõigile tõesti ei meeldi Norman… Aga mida Mirjam arvab?

  5. Mina mõtlesin sedasama Kristjani kohta ;)

  6. kodutriibik

    Eeh, Kristjan on nunnu, aga siuke haleda südame tekitaja rohkem minu puhul. Mirjamil on poogen, aga Mii headbangis küll mõne loo puhul. Eelistusi ei mäleta – järsku oli lausa “Maneater”. Mis ju ka vanainimese sabakondi nõksuma paneb veidi.

  7. epp

    Ära usu neid, Triibik! KÕIGILE meeldib Norman! Näiteks isegi mulle meeldib Norman, kusjuures mulle ju tegelikult meeldib Jana, eks.

  8. Aa, mina mõtlesin, et Norman samamoodi südant haledaks tegevalt mõjub. Et naeratus ja nii. Sest ma pole kummagi noore mehe vokaalsetest võimetest eriti vaimustunud, aga kutsikatena armsad on nad mõlemad ja silmailu peab inimesel ju ikka olema. Ega keegi ju laulmise pärast seda saadet ei vaata?

  9. ja kui te veel Normani isa näeksite ;)
    just eile sain info omanikuks, et pidi teine täitsa jalust nõrgaks võtma samasuguse naeratusega ;)

    pole oma tütarde tähelepanu veel Normanile juhtinud ja meest ei lase üldse superstaari ajaks koju ;)

  10. kodutriibik

    õige, Krista, nautida tuleb omaette! aga isajutt ajas mind küll ärevusse, eks see Norman natuke noor ole mu jaoks. samas tuleb endale meelde tuletada, et mul on mees juba olemas. eh, keeruline on see elu!

  11. Tarmo

    Noh, eks Normanil peab ju ka ema olema;)

  12. Täitsa lõpp…tuleb seda superstaari asja vist hakata natuke tõsisemalt võtma. Mulle tundub, et ma jään millestki oluliselst niimoodi ilma!

  13. Katrin Jennsen

    No daamid, loodetavasti olete nüüd kadedad, sest ma lähen seda Teie Normani kontserdimajja kohapeale kaema! :P

  14. kodutriibik

    assa maddouss!

  15. Pingback: Triibik istub kodus

Lisa kommentaar

