Oma närvide rahustamiseks tuli mul osta kümme rohekasvalget tulpi, kaks ajakirja ja kohvik Moskva cappuccino-kook. Purgi-mojito oli õnneks kodus külmas olemas.

Mirri eilne koolipidu osutus ootamatult kurnavaks. Miina viiksus ja aeles mu süles, oma toolil, teiste toolidel ja otsapidi ka põrandal nii tüütult, et selja tagant sosistas talle ühe teise lapse isa: “Kui sa järele ei jäta, tuleb Edgar Savisaar ja paneb sulle nõgese püksi!”

 

 

9 kommentaari

Filed under Uncategorized

9 responses to “

  1. Anu

    :D
    parim nali üle hulga aja!

  2. Lahe papa tõesti :) Milline see purgi mojito on – mis firma ja kas on ka hea?

  3. kodutriibik

    kuule, täitsa hea, kuigi vist mitte ülemäära autentse maitsega … oot, vaatan kohe taara pealt. A Le Coqi Gin Mohhiito

  4. Kulla Triibik, Sakut, ikka Sakut, eks:)

  5. Paula

    kõigi vabandustega, aga see purgimohhiito maitseb nii, et võiks kahtlustada, et sellega saab kampsuneid pesta ;). vähemalt see maitses, mida ma proovisin.

  6. kodutriibik

    kuule, ma peaks siis kampsunipesuaineid proovima, sest mulle, piinlik küll, täitsa maitses …

  7. Pingback: Elamused…. « mina ja mu väike pere

  8. see Savisaare-nali….
    ülikõva:)

Lisa kommentaar

