Kas mõnel on veel selline mees, kes oskab tuubist väljavoolanud kreemi sinna TAGASI TÕMMATA? Tuubi osavalt manipuleerides, st. No vat! Isand T. lõi mind eile absoluutselt pahviks.

Krookused õitsevad aias,

kahju, et ise ei näe.

Ainult rumal kana paneb sügisel maal maha sellised kevadlilled, mille õitsemiseks ta veel maale ei jõuagi. Tulpe panin ka, no ehk siis neid näeb kunagi oma silmaga.

 

12 kommentaari

Filed under Uncategorized

12 responses to “

  1. Mul sellist meest ei ole, aga ma ise oskan küll.

  2. ossa! ma polnud elu sees midagi sellist näinud, aga järsku ma olen ise ikka lootusetult eluvõõras lihtsalt.

  3. Jah. Ka mina oskan. Võibolla need oskavad, kel keel torru käib :D Mu mees ei oska ja ka keeletorutamine on tema jaoks püüdmatu oskus.

  4. Katrin Jennsen

    Jaaa, mina ka võin selle oskusega kiidelda! Mees ei oska aga keelt ajab küll torru! :)

  5. ma peaks kohe uurima, kõlab põrutavalt!

  6. Appikene, KUIDAS seda tehakse?

  7. kriss

    jah. ma ka ei näe, kuidas krookused maja ees õitsevad, sest keegi tropp lihtsalt – nüüd tuleb point – varastas need ära! ükspäev lihtsalt oli seal kohas, kus enne krookused, auk. sama juhtus ka lumikelluste ja stsilladega. ela veel Koplis ‘ramaivõi vabandage väljenduse eest, Sigast tsiteerides! ja kreemi imeda oskan ma ka.

  8. siinkohal pean ma tegema ausa ülestunnistuse – ka mina olen olnud krookusevaras. kui olin umbes seitsmeaastane, kõndisin mööda meriväljat, kus mu vanaema elas, ringi. nägin, et krookused õitsevad tee ääres. tahtsin vanaemale head meelt teha ja tõmbasin üles, ja viisin talle, et saaks aeda istutada. vanaema hakkas kohe kahtlustama ja küsis, et kus need ikka kasvasid. läksime seda kohta vaatama. no kasvasid ühe hästihooldatud aiaga maja ees. teiselpool aeda küll, aga see oli ikka rohkem lillepeenar kui teeperv. aga lapsena ei tulnud ma tõesti selle peale, et keegi istutab lilli aiast väljapoole :D ma mõtlesin, et need olid “metsikud” krookused. vanaema muidugi sai kõvasti naerda. igal kevadel viis vanaema mind krookusi vaatma ja pilgutas naerdes silma, et näe, “metsikud krookused” ka õitsevad :D
    äkki teie kandis kõnnib ka ringi palju lapsi, kes oma vanaema rõõmustada tahavad.
    olen kuulnud ka aiapidajate legendi, et varastatud taimed pidid eriti hästi kasvama :)

  9. kriss

    mitte ei taha uskuda, et on lapsi, kes öisel ajal süstemaatiliselt võõra maja eest ja tagant vanaema rõõmustamiseks labidaga kõik vähegi õitseva välja kaevavad. ikka nii, et esmaspäeval lähevad kellukesed (ennist kirjutasin lumikellused, mis pole ka ju tegelt paha nimi neile?) , kolmapäeval stsillad, reedel krookused. korralikud terava servaga sügavad augud alles. kuigi natuke kergem hakkas mul sellegipoolest, tänud, Krentu. nüüd ma mõtlengi niipidi, et mitte narkarid ei kaevanud neid Balta turul mahamüümiseks või napakad vanamoorid oma aeda istutamiseks, vaid need olid lapsed. ja lapsed, neile võib paljugi andestada :)

    kas sa Triibik mõtlesid kreemi tuupi tagasi tõmbamise all ikka protsessi, mida mina nimetaks taagurpidi imemiseks? hakkasin nagu endas kahtlema…

  10. sedasama protsessi vist ikka jah. no minu silm polnud seda varem näinud. kõik on nii tublid, peab ikka ise kah katsetama.

  11. Minu vanaema rääkis ka nii, et varastatud taimed lähevad hästi kasvama. Ja mina uskusin ka, aga kui suuremaks sain, siis hakkasin juurdlema, et huvitav, mis peaks nad hästi kasvama panema. Eks see üks enda õigustus on. Tõsistel aiapidajatel on se kollketsioneerimisemaania. Vat seda sorti on mulle just veel vaja jne. Ma mäletan kuidas mu vanaema kemples oma naabrianaisega lillede pärast a la miks tal peavad kõik need samad sorid olema mis mul. Ma ise olen toonud aeda lilli mahajäetud majade juurest ja ühe tõin Norra mägedest kaasa. Tegelikult on ju harvendamine kasvusoodustav tegevus, kui seda mõistlikult teha.
    Mul on aias mitmed lilled ennast umbe kasvatanud.

Lisa kommentaar

