Milline dramaatiline õhtu. Esmalt piilus vanniserva alt surnud hiir. Kui olin puhumise ja põrandalapisuske abil tuvastanud, et ta on tõesti surnud, mitte ei teeskle ega maga, siis võtsin end kokku ja viskasin talle peale tüki kempsupaberit. Ja siis vastikusvõdinate saatel kilekotti.

Nii vapper inimene vajas turgutuseks šokolaadi, aga no mida pole, seda pole. Mu viimase salabitteri keerasid preilid pintslisse. Oot-oot, avastasin köögikapist igavest elu tõotava õietolmušokolaadi, mis mingi ime läbi oli õgardite suistest pääsenud. Kuigi paberil seisis, et normikaup, üks tükk päevas, oli hiiretrauma ja üleüldine spliin nii ränk, et tuli muidugi kaks tükki kiirelt ära kugistada. Nii-öelda homse eest ka.

Tagantjärele võib öelda, et minusugusel õietolmuallergikul võiks ikka veidigi oidu peas olla. Kurgus hakkas kohemaid kratsima ja nüüd … no õhk veel kuidagi läbi käib. Tuleks hingata lõpuste kaudu. Õnneks oli käepärast Mirrile mingil puhul köharohuks määratud Claritin. Viskasin siis ühe tableti hinge alla ja sõin suurest meeleheitest kaks tükki keeduvorsti otsa.

Mina: “Nii sitt päev, et kohe hea on blogida.”

Tarmo: “Luule armastab kannatajaid ja kurbade kurgud kumisevad ikka kenamatest viisidest. Tammsaare.”

8 kommentaari

Filed under Uncategorized

8 responses to “

  1. hõhõhõhõhõh! meile kingiti aasta tagasi rahvamuusikatöötluste festivali publiku preemia pälvimise puhul muu kraami seas kah seda šokolaadi. õnneks piisas mul nuusutamisest, et aru saada – EI OLE MINU KRAAM ATSIHH.
    hästi tegin, et isegi ei maitsenud, nagu ma nüüd aru saan.
    kiiret taastumist!

  2. Anu

    oi kui ilus tsitaat… kurbade kurgud kumisevad kenamatest viisidest… :)
    ma olen surnud hiirte suhtes üsna karastunud, meil kiisuke sügisel püüdis neid mitmekaupa ja jättis laibad lapse voodi alla vedelema :) hea seegi, varasematel aegadel ta kugistas hiire ära ja siis oksendas veidi hiljem välja, ma pean ütlema, et see laiba koristamise variant on palju parem ;)

  3. elisabeth

    niii lohutav on su blogi lugeda Triibik, ja aru saada, et ka teistega juhtub ASJU. AITÄH! (p.s. et mitte üdini ebaviisakas näida, siis kiiret toibumist1 ja ilmselt tahtis loodus sulle õppetundi anda, näiteks shokolaadiisuteemalist)

  4. kodutriibik

    oi, tänan, see oli jah õgardi õppetund. aga kui olin lisaks claritinile ja vorstile lasknud kurgust alla veidi jahedat õllekest ning paar wrappi, hakkas juba päris hea.

  5. kas sa taruvaigušokolaadi oled söönud? ma ükskord ühe sõin. ühe tüki. mitu kuud tagasi. siiani pole üle saanud.

  6. oo, ei ole. aga enam vist ei eksperimenteeri …

  7. Kas sa tead ka millise õietolmu allergia sul on? Ma siin just juurutan uusi allergiateste. Tellisin sisse mõned reaktiivid. Ma ise ei kannata kaske välja ja kõrrelisi ka. Sokolaadi panin ka rumala peaga suhu ja päras kratsi või pudeliharjaga söögitoru.

  8. kodutriibik

    Mulle tehti nüüd hiljuti see test, mingi paberilipakas peaks kuskil olema. Kask oli ja kõrrelised, seda ma mäletan.

Lisa kommentaar

