Kuidas võrgutada meest? Üks moodus on muidugi karvakaku küpsetamine.

“Vanal aeal ikka ema tahtis, et tütred ruttu mehele saavad. Suure neljaba õhtu seda karvakaku tegemist. Inimese pealt võetakse üheksa karva igast kohast, kus karvad on, ja need sõtkutakse ühe väikese saiataigna sisse ja siis see kakk pannakse täusse (täusse panema – tagavaraks panema). Nüüd kui see ahjupanemine on, pannakse see kakk leivalabida peale ja vanamoor keerab persse vastu kahju ja ise kaksiti labida peal ja laseb kaku ahju, ise ütleb: “Ahju, ahju, karvakaraski, läbi reite, rõõmurõsk!” Siis see kakk anti poisile, keda tahetakse. Ei siis põle karta, et pääseb. /…/ Nii kui poiss sene saia ära sööb, on vahekord sõber ja lähvad paari.” (Reigi)

Siin oli veel üks lõbus retsept, mis lisaks heale-paremale sisaldab ka kahekopkalist. Jätku leiba!

Aga mina isiklikult vannun, et proua Nigella (hoiatus: hakand teine muuseas dieeti pidama, sest suurest või ja suhkru vohmimisest olla tal taguots nagu, tsiteerin, hobusel) šokolaadi-vaarika Pavlova sööja on küps mis küps. Ei siis põle tõesti karta, et pääseb.

5 kommentaari

Filed under Uncategorized

5 responses to “

  1. Njaa….pidi alles vanal ajal selle mehelesaamise pärast vaeva nägema. Hea, et nüüd mehi palju kergem võluda on! :D

  2. oot, mul jälle lüngad, kuda pavlova oli?

  3. eeh, ma nüüd väljendusin liiga keeruliselt, jah? no jumalik, absoluutselt jumalik :) mul siin sööjad ei vaevunud isegi moepärast vastu ajama, kui ma teist tükki pakkusin. ja kiiremas korras kadus kook vaagnalt. uus termin, jah, meie peres: Pavlova refleks :)

  4. pisut keerukaks läks jah:)
    aga mul põhi valmis küpsetet ja homme saab ta ära söödud. tegin suht pisikese, vaid 2 munavalgest.

  5. no ma ka proovin seda teha. Tundub lummav.

Lisa kommentaar

