mirri-janku-2008.jpg

See on Mirri tehtud pühadekaart.

Tarmo tahtis laste Kinder-munad tänavu ära peita, et neil põnev otsida oleks. Jäi veel lahendada oluline küsimus, et kas munad toob tõesti jänes ning kui jah, siis kuidas seda korraldada. Esile kerkis koguni versioon, et jänes saadab issile SMSi ja issi siis ütleb lastele, et jänes palus mune elutoa pealt otsida.

Aga kuna ma kujutasin ette, kuidas laps koolis välja naerdakse, kui ta oma jänkujutuga tuleb, siis mõtlesime, et on targem tunnistada sedapuhku munade peitjaks iseennast. Ega me jänest kah ei mustanud. Päkapikkudega annab veel oodata.

– Hambahaldjas on nagunii kah punti võetud juba. Mirr võttis rampsist mingi raamatu, kus on kuldne kotike, kuhu hammas tuleb panna. Ja siis Hambahaldjas toob nodi asemele.

– Persse, nüüd tuleb uksest ja aknast neid homunkulusi! Varsti hakkab Leelo ka käima.

– Ei, Leelole tehakse peldikusse altar. Suhted Leeloga on soojenenud, Leelo kutsus plikad juba oma sünnipäevale peldikusse. Neil oli isegi kempsupaberirullist tort.

Meeldetuletuseks (sissekanne 24. veebruarist):

Meie pere kõige pahelisem tegelane on keegi Leelo, kes aeg-ajalt kemmergus kolistab ja uksi paugutab. Nimi ei tähenda, et tegu oleks naisterahvaga, ei, see on keegi alatu tüüp, kellele vapper sõsaratandem peab pidevalt molli sõitma. Kui Leelo jälle mingi nurjatusega hakkama saab, käib hirmus röökimine ja peks. Aeg-ajalt annavad õed Metsikud lõuksi ka Teletupsudele, kellel on samuti kombeks end ilgelt üleval pidada.

Vabariigi aastapäeva puhul on nalja nabani, sest eile tuli telekast “Leelo” ja peatselt on oodata “Tuulepealseid leelosid”.

8 kommentaari

Filed under Uncategorized

8 responses to “

  1. A meil lapsepõlves peitsid küll jänesed munakorve. Mõnikord jätsid silte ka “olin siin” ja “käisin siin ka”, et meil segasem otsida oleks. Ja tavaliselt leidsin ma alati enne õdede korvid üles, enne kui enda oma kätte sain.

    Mingil arusaamatul põhjusel ei peitnud nad korve kunagi lastetuppa, ei tea, kas me norskasime nii kõvasti või mis?

  2. kodutriibik

    mulle tõi jänes ükskord välismaa kilekoti … aga ma arvan, et siis ma käisin ikka veel lasteaias, mitte juba koolis. ma lihtsalt üritan Mirri matsu leevendada, sest ta usub neid asju nii siiralt ja mul on hale, kui see usk ühel hetkel põraki kokku vajub. siis on hirmus traagika, tema psüühikat tundes. olgu siis jäneski selline … hägusam tegelane kui päkapikud.

  3. A mina oma lapsepõlvest jäneste ja munade seost ei mäleta. Sestap ei ole ka oma lastele taibanud tekitada. Taavi küll arvas, et äkki jänesed tõid laua peale munad, kuid leppisime sellega, et tegemist oli siiski vanaemaga.

  4. kodutriibik

    meil on seda jänesejura vist vanavanemad ajanud – et näe, jänes palus edasi anda need kommid vms. ja hambahaldja juttu puššisid lasteaias kasvatajad nii mis hirmus. täitsa jube hakkas kohe. päkapikud kah – detsembri algul nõuti lastevanematelt kott-kaks kommi, et siis pärast päevaund oleks, mida lastele sandaali sisse panna. no öösel käivad ju päkapikud, mitte päeval!

  5. Katrin

    Mis juhtus kilgiga ahju peal, et too raudhambaid lastele enam muretseda ei tohi? Ei, kui mina noor olin, siis käik kogu hamba-asjandus läbi ahju peal elava kilgi, kellele tuli piimahambad üles loopida ja siis hüüda, et kilk, kilk, võta minu puuhambad , anna vastu raudhambad. Ja mina sain küll raudhambad, ausõna. Ei teadnud me õega midagi mingist haldjast, ega taibanud ka hammaste eest raha küsida. Ära kukkunud hammaste asemele oli ikka uut hammast vaja mitte münti! Ega siis münt ei kõlvanud siis hamba tööd tegema! Ja kavatsen oma lastele kah ikka õpetada, et välja pudenenud hammaste asemel vaja kilgi käest uued saada, mitte münti küsida…. :D

  6. nujah, meil radiaatori vahel kilke pole. a see hambahaldjajutt ajab mind küll marru juba.

  7. aga milline kena jänes on kaardi peale joonistatud! täitsa kunst, ma ütleks. mirr võib mõne aasta pärast oma pühadekaarte müüma hakata…

  8. Anu

    väegade vinge jänis, ausõna. kiidusõnad Mirrile!

Lisa kommentaar

