Ma pean selle kirevase Pavlova ahju lööma, sest vastasel juhul olen ma enda silmis kodumajanduslik ront. No tehke järele: umbes 20 munast jäi keetmisel terveks tubli kaks. Tarmo küll lohutas, et ehk oli viga Läti munades, ja ma natuke kaldun ka nii arvama. Sest kui ma juba munagi keeta ei oska, siis …

Eile satuti minu blogisse otsinguga “suuremad rinnad kodus”.

9 kommentaari

Filed under Uncategorized

9 responses to “

  1. Ära muretse, need farmi kanad ongi kõik kaltsiumipuuduses. Kui minu vanaema veel kanu pidas, siis küll oli võimalik terve koorega mune keeta.

  2. oh, tänan, need Läti omad paistsid tõesti nii õhukese koorega ja mõni oli juba karbis katki. ma olen viimasel ajal ökomune ostnud, need ilmselt tugevamad.

  3. kai

    mul oli täna sarnane päevakava – munade keetmine ja pavlova (muidugi sinu blogi mõjutusel). Ja ma tõsimeeli plaanisin kõike endas alla surudes mingist foorumist küsida kuidas täpselt keeta mune nii et nad katki ei keeks. pole muidu kunagi selle saladustesse süvenenud. igal aastal peale värvimist munad ka peale koorimist sama värvi kui koor.
    Aga sel aastal on kokkulepitud plaan kaunistada mune pliiatsitega värvides. Pavlovani pole veel jõudnud.Jõudu!

  4. läti munad. mul läks paremini, terveksjäänute protsent oli tubli 30. aga see koor on neil nigel jah. kurat!

  5. Oh vaesekesed. Minu vanaema õpetas, et munakeeduvette pannakse soola või äädikat, siis ei kee katki. No vahel mõni ikka keeb, kui koor väga niru on. Minul läks 20-st 2 katki täna (mikropraod), aga värvitud said needki.

  6. kas mitte… keeduvette soola lisamine ei peaks aitama? või miskit muud…

  7. Krentu

    aitab, kui munad juba varakult tuppa soojenema võtta. kui otse külmkapist, siis tekib liiga suur temperatuuride vahe (isegi siis, kui panna külma veega keema, nagu peab). ma tegin sellel aastal nii, ja vist üks muna läks katki. sool ei ole mind aidanud.

  8. ma panin soola küll. aga jah, võinuks toasoojad olla ilmselt.

  9. tee pavlova palun valmis ja siis räägi lahkelt.

Lisa kommentaar

