Ossa tumma, nagu ütleks mu ema. Nüüd, kus möödunud on kümme minutit, ei oska ma enam öeldagi, kust pagan ma sattusin Piletilevisse ja avastasin, et 16. juulil esineb Björk Riias. Kui ma nüüd väga hästi meenutan, siis Tarmo ütles, ja ma guugeldasin kohe Björk Riga, ja enne kui ma jõudsin näugi öelda – valetan, uurisin meeleheitlikult Arena põrandaplaani ja üritasin tuvastada, kus võiks küll LAVA asuda -, oli mul siitkaudu kaks piletit klõpsti ostetud.

Ja nüüd ma maigutan suud.

Ja olen väga õnnelik! Olen ikka öelnud, et Björk on väheseid artiste, kui mitte ainus, kelle pärast ma viitsiksin mõnele suurkontserdile keksima minna.

Siis veel sahistatakse, et suvel tuleb Eestisse veel üks mu lemmik … No rokenroll ja ridamaja, mis ma oskan öelda! Peab ikka ketsid soetama vist.

5 kommentaari

Filed under Uncategorized

5 responses to “

  1. aye! me käisime eelmisel suvel arena rigal MUSE’i vaatamas!
    võime isegi soovitada hotelli, mis asub mugavalt kesklinna ja arena riga vahepeal :P

  2. ja muuseas, sul on veel björki piletitega hästi läinud.
    me kaks aastat tagasi avastasime, et ‘in flames’ mängib dublinis (rootsi ja soome olid välja müüdud) ja enne kui arugi saime (loe: kaineks saime) olid meil ostetud mitte ainult kontserdi- ja lennupiletid vaid ka hotell broneeritud!
    beat that!
    :D

  3. soovita jah hotelli palun, ma ei tea Riia ööbimisvõimalustest tuhkagi.

  4. no mitte polnd meeles see koht, kus siis ööbisime kui MUSE’il käisime… aga mitu pead…
    guesthouse Lenz. väike perekonnahotell.
    http://www.guesthouselenz.lv/pages/index.php?l=en
    suurt riia kaarti võin ka laenata, kui huvi on :D

  5. Pingback: Triibik istub kodus

Lisa kommentaar

