Nii, eided, enne kui kõik see kamp in corpore “Talendijahile” peale lendab ja seal puhta töö teeb, tuleks tuvastada, kuidas on lood silma kinnipigistamisega. Mina oskan eraldi kinni pigistada ainult vasakut silma. Paremat ei oska.

Kulmukergitamisest: heal juhul venitan välja ainult Benny Hilli ilme.

benny-hill.jpg

 Eraldi ei kipu kumbki kerkima.

Ehee, mäletan, et kunagi, kui mul veel kommijaid vist polnudki, osutus üle ootuste menukaks sissekanne 15. aprillist 2005:

“Küpsete inimeste meelelahutus”

Vaatasin eile, kuidas Miina jalga suhu topib, ja üritasin järele teha. Paras jupp maad jäi puudu. Tarmo proovis kõigepealt istest ja sai hakkama, aga see ei lugenud. Selili tuli teha. Heitis põrandale ja toppis varba suhu. Sain vihaseks. Milleks mulle 40kilone edumaa – kerguses -, kui ma varvastki suhu topitud ei saa?
Jah, küpsete inimeste meelelahutus. Aga proovige siiski järele. Ja teatage mulle, kuidas läks.
Sundisin Mirri kah tegema. Ära tegi. Ma olen meie pere varbasuhutoppimisluuser.

23 kommentaari

Filed under Uncategorized

23 responses to “

  1. Et siis talendijahile: varbad suus, keel torus ja kõrvad laperdamas. Oleks küll uhke :D :D
    Mul kerkib vasak silm, parem ei kerki, silmi pigistan kinni nigu tahan, eraldi-koos :D Aga varvast ma praegu ei proovi. Just sõin lõunat :D

  2. oravake

    Aga proovige iseennast ninast hammustada. Ilma toolita. :)

  3. Anu

    tegelikult võiks hoopiski Guinessi rekorditeraamatusse sihtida – kõige rohkem keelt torus hoidvaid mutte ühes kohas korraga :D

  4. kodutriibik

    jah, ja siis Indrek Galetin teeb meist samal ajal glamuurifoto. teisalt oleme me muidugi rohkem DeStudio ehk karvakeelemeeste rida.

  5. silmad käivad eraldi ja koos, kulmust liigub parem, kõrvade liigutamine ei tule üldse välja. varvas mul kunagi suhu käis, siis kui ma noor ja sale ja painduv olin.
    tegelt parema jala suur varvas häda pärast puudutab suud.
    tõeliselt vanusele kohane käitumine:)

  6. Epu

    Jalg käib peaaegu kukla taha endiselt, harjutamise asi. On sinna läinud korraga kunagi ka mõlemad jalad.
    Kll käib torru, silmi eraldi kinni aan panna, ava vat ükshaaval kulme üles ei kergita.
    Ja kusjuures, meilgi kõik need tegevused koos lastega üle kontrollitud. Nii proovimise pärast :P Päris kõike, me lapsevanemad, ikka järgi ei taha proovida. Nt kui sügavale ninna sõrm läheb või kui kes suudab kauem keerutada end kohapeal, ilma et süda pahaks läheks :P

  7. Kehalise ja artikulatoorse liikuvuse parandamiseks aitavad ainult harjutused!
    Edu ja pealehakkamist!
    PS. Ma oskan kõike teha, peale kõrvade liigutamise.

  8. Olen sunnitud lisama kommentaari sarjast “kas te tahate öelda, et kõik seda ei suudagi?”. Hämmastav. Ma kavatsen küll kõrge vanuseni jalatalda vastu põske panna. Ometigi, mõeldes tagasi noorepõlve kehalise tundidele, siis peaks naistel ikka kõva eelis olema. Sellal kui meie rööbaspuudel turnisime või kangil tilpnesime, väänlesid tüdrukud kõik poomil nagu siud muiste. Kuulge, te käega ikka selga sügada saate?

  9. nii. pistsin mõlemad suured varbad korraga suhu (üpris mustad olid) ja kaela taha lähevad kordamööda.

  10. kai

    oi, benny-vana on ikka nii ivo linna, olin unustanud.
    ma isiklikult saan teie võistkonnale ainult varbad suhu osas abiks olla. aga samas – uus väljakutse – mul ninasõõrmed paisuvad jube suureks…ikka silmnähtavalt, eriti vihastades. laps vaeseke ükspäev tuletas meelde…

  11. Nii, parema jala suur varvas ulatub suhu, vasaku jala oma mitte (just praegu proovisin järele). Keelt ajan torru, kõrvale ei saa rullida. Silmi võin kordamööda või koos kinni pigistada. Parem kulm kerkib, vasak mitte. Kõrvu liigutada ei suuda.
    Aga mu ema suutis vanasti peanahka liigutada jättes mulje, et tal on parukas peas. Mina seda oskust pärinud ei ole.

  12. Paula

    Lahe! Nii palju andekaid inimesi!
    Üks asjasse mitte puutuv märkus Triibikule.
    A reedel on Koopi kontsert!

  13. see peanaha ja kulmude liigutamise anne või oskus maksab julmalt kätte. kuna nahk peas on lõdvalt kinnitatud ja kulmulihased alati valmis ükskõik mis suunalisteks tegudeks, tähendab see kergelt kortsuvat otsmikku. ning teadagi mis nahaga juhtub, kui teda korduvalt kortsutada -jääbki kortsu! mul on juba praegu kortsulisem otsaesine kui mu vanaemal. ma pole veel kolmekümmetki…

  14. mulgi on kortsus otsaesine, aga seda vaid pidevast kahe kulmu üheaegsest tõstmisest.
    jalad käivad nii suhu kui kukla taha, seda küll mitte tänu minu heale painduvusele, vaid koibade pikkusele ;)
    ning keel rullub ja keerleb.

    a kuidas on suunurkade ükshaaval kõrgele kergitamisega? ma ei saa. a tütar on isasse.

  15. Annushka, minu emal oli küll surmani sile nahk, hoolimata liikuvast peanahast. Ma vaikselt loodan, et see vähemalt on pärilik. Õed igatahes paistavad veel täitsa siledad olevat, ma muidugi ei tea, kas nende peanahk liigub või mitte, pole jutuks tulnud. Minu meelest oli see ainult ema tõmbenumber.

  16. kalake

    Kui iluvõimlemistreener 2. klassis mulle selga prantsatas, et mind spagaati sundida, siis sai minu paindudatahtmine otsa. See-eest hetkel võiksin tänu kurguviirusele ilmselt hiilata sellega, et võidaksin bassihäälsete naiste MM-il ülekaaluka esikoha.

  17. ts

    Palun infot tänaõhtuse KOOPi kohta. Kodulehte juba kiikasin. Paula, kas oled kontserdil käinud?

  18. mina lugesin, et piletid täna õhtuks välja müüdud. ise ei viitsinudki, ma viimati nägin, kui nad siin käisid, 2003 vist. ma üldse väga laisk kontsertidel käija. a Koop on tore muidugi.

  19. ts

    Oh neid uhkeid pärlikeesid ja kleite meeste ümber! Kas kontserdil ka seda silmailu pakuti, Triibik?

  20. tont seda teab, kahtlen. ma kuskilt karla katedraali rõdult nägin nende pealagesid ainult.

  21. ts

    Oojaa, Triibik, naiste silmailu eest vastutas sedapuhku iluuisutaja-kostüümis (lilla litterpael ümber kaela ja V-kaeluselõige) üks bändiliider. Pluss kaunilt väljapeetud käte liikumine kui klassikalisel pianistil. Ja muusika avaldas tõesti muljet.

  22. AV

    Soovitan veel vanemate-laste jõukatsumise uusi alasid: vanaisa väga raske kirjutuslaua alt läbipugemine. Ema mahtus, isa jäi kinni või õigemini tõstis kogu laua teise kohta.

    Jalgrattaga hooga kitsast postivahest läbisõitmist (lenksulaius + kummalgi pool 3 cm) ei soovita, ehkki see on hea silmamõõdu korral väga efektne.

  23. Katrin

    Ma ka paremat ei oska…. :D

Lisa kommentaar

