Keeletundlikkus my ass! Miina üritas mind praegu hambapesu käigus õpetada keelt torru keerama, ja mul ei tulnud välja! Mu keel ei käigi torusse! Järelikult on Miina minust kõvem keeleinimene. Teisalt – kas mina mitte kuskilt ei lugenud, et inimesed on jagunenud kaheks – ühed, kes suudavad keelt torru keerata, ja teised, kes seda teps mitte ei suuda. (Krossitsism, jaa-jaa. Oleks pidanud kasutama ka sõna “tiidsalt”!) Aga võib-olla ei lugenud ka.

No see-eest oskan ma kõrvu liigutada.

15 kommentaari

Filed under Uncategorized

15 responses to “

  1. ohoo. Ahnii jagunevad inimesed. Äkki siis need kes ajavad keelt torru ei suuda liigutada kõrvu. Mina kuulun keeletorutajate hulka. Ja kõrvad ei liigu :D

  2. tegelt on keele torutamine ja vertikaali pööramine treenitav. keelelihased on tahtlikult kontrollitavad ja õpetatavad, samamoodi kui sõrmelihaseid on võimalik õpetada kannelt mängima. mõned lihtsalt oskavad seda (keele torrupööramist) kohe ja ei pea trenni tegema. mingi dominantne-retsessiivne tunnus seal taga oli.

  3. mul käib keel torusse ja kõrvad liiguvad ka. isegi peanahka oskan liigutada, issi käest õppisin…

  4. maarja

    ehh, mul käib torru, a mu austet mehele on see üks raskemaid katsumusi.

  5. Mul käib torru ja vasakule poole vinti peale keerata oskan ka, aga paremale poole mitte. Kõrvad vahel liiguvad, vahel mitte. :P

  6. Nirti

    Ei ole treenitav, muide. Mina olen lapsest peale keelt keerata saanud, aga ma tean inimesi, kes ka 30-aastasena ei suuda seda teha. Lihtsalt ei suuda ja kõik.

    Mina suudan vaid vasakut kulmu tõsta, ma tean inimesi, kes tõstavad paremat ja vasakut vaheldumisi ilma mingite probleemideta.

    Ja ma olen harjutanud seda parema kulmu värki, sest parema kulmu kergitamine on mu arust ilusam…

    Aga ikka kerkivad mõlemad ja siis ma olen jälle nagu äraehmunud vulkanlane.

    Keele torruajamine on seotud DNA ja geenidega, täpselt samamoodi nagu kas inimesel on tömp pöial või mitte, kas tal on tedretäpid või mitte.

  7. Anu

    keelt oskan torru ajada, aga kulmude kergitamist proovisin praegu ja tõepoolest, vaid vasem tõuseb ja kui paremat tahan tõsta, siis tõusevad mõlemad koos :D kui sellistele nippidele jutt läheb, siis räägin alati kuskilt loetud nipi – et kes suudab keelt vastu küünarnukki panna :D /mitte keegi/

  8. höö – no ma suudan keelt torru ajada, aga keerata ei oska. ja kõrvad liiguvad mul ka täiesti omapäi ilma minu poolse soovita :)

  9. Katariina

    Meil ka jaguneb keeletorutamisoskus peres 50/50 põhimõttel. Ja aluseks on just see, millest Nirti kirjutab. Ja ma ei oska keelt torutada. Aga see-eest oskan ma ülahuult vasakult poolt põlglik-irooniliselt kergitada. Kõrvadeliigutamine jäägu minupoolest vanameeste pärusmaaks.

  10. sa vaata, varsti saab juba raamatu kirjutada teemal: “keeletorutajad eesti blogimaastikul”. ja kõik on puha triibiku miina süü!
    (ma ka oskan keelt torutada)

  11. mul oli hoopis parem mõte, Kessu: järgmine kord lendame eitedega in corpore “Talendijahis” peale.

  12. ehh, a vint tuleb keelel ainult vasakule poole. paremat praega harjutasin jupp aega ja ei miskit, käega peab alul aitama.

  13. kodutriibik

    krt, vinti keerate juba peale! mu keel on täielik klots, mitte kuskile kanti ei käi. aga ilus pikk see-eest … järgmisena korraldan keelte mõõtmise.

  14. Anu

    kui keelt vastu nina ei pane, siis ei kvalifitseeru :)
    /minu leivanumber :D /

  15. keele torru ajamise võime on dominantne, selle puudumine retsessiivne, tolku pole kummastki variandist.
    enamus inimesi seega suudab keelt torru ajada, miskine 1/4 ei suuda.
    ise tead, kas tunned uhkust, et oled vähemus, või pead ennast friigiks…

    muide
    kellel veel on külgekasvanud kõrvanibud? ka see pidi retsessiivne olema. Mul on, jumal tänatud, mõlemad retsessiivsed tunnused olemas, olen topelt-rets

Lisa kommentaar

