Kessu visatud blogipall.

VASTATA TULEB PIKALT MÕTLEMATA!
1. Kirjuta, kuidas möödus naistepäev, kas lilli kinkisid või said?

Miina lõi ukse kell 7.45 (laupäeva hommik! no magage ometi, lapsed!) lahti ja nõudis minult ilmselt suure õe mahitusel kinki. Mina pöörasin ülbelt teise külje ja teatasin: “Mina olen naine ja mina ei kingi täna kellelegi mitte midagi.” Soovitasin isa poole pöörduda. Isa oli juba öösel valmis sättinud suure kauni tulbibuketi kogu naistriole ning siis väiksematele daamidele mängu “Kalevite maa” ning vanamoorile hõrgud advocatitäidisega šokolaadisüdamed ning Krossi “Kallid kaasteelised II”.

2. Mida sa hetkel mõtled?

Et peab Miinaga õue minema, soovitatavalt nii, et ma ise haigemaks ei jääks.

3. Mis laulu sa viimati kuulsid?

Mingit laulu Nodzu filmist, mida Mii parajasti vaatab.

4. Milles oled andekas?

Hm. Mingi keeletundlikkus vast on.

5. Mida sa ei suuda teha?

Magamistoa tumba pealt kaltsuhunnikut likvideerida.

6. Kõige rumalam tegu, mida oled teinud?

Ei tulegi pähe.

7. Kuhu reisiksid kõige meelsamini?

Lõuna-Prantsusmaale või Toscanasse.

8. Nimeta film ja roll, kus oleksid mänginud peaosa (esimene meeldetulev)?

Kui nüüd sõna otseses mõttes: mind saadeti väiksena koolist “Arabella, mereröövli tütar” katsetele, aga ma olevat seal liiga viisakas olnud, kuigi endaarust rääkisin mingit Kenny Everetti show nalja.

9. Sinu kolm soovi kuldkalakesele?

Et lapsed saaksid sellest haiguste nõiaringist ometi välja, ja ma ise ka. Kolm inimest, järelikult kolm soovi läind.

10. Kas koer või kass?

Tegelikult ikkagi koer.

11. Kas arstiks või aednikuks (valida tuleb üks)?

Aednikuks.

12. Ütle kolm nime, kelle valiksid järgmiseks presidendiks (üks olgu blogijaist)?

Oeh. Marju Lauristin, Marju Lauristin ja Jakob Karu.

13. Kes on su guru?

Ma pole gurundusosakonnast.

14. Millist raamatut oled viimasel ajal lugenud suurima naudinguga?

Lõpetasin “Novecento”, alustasin just Krossi. Nauding mõlemast.

15. Ütle kolm omadust, mida enda juures heaks ei kiida?

Olen laisk majapidamistöid tegema, lähen lastega kiirelt endast välja (mina, kes ma üldiselt nii rahumeelne olen ja konfliktidest hoiduda püüan) ja võiksin ehk tunda väiksemat tõmmet kaltsukate poole – aga selle viimase olen endale üldiselt andestanud.

16. Sinu parim tegu senises elus?

Kas laste saamine võib olla parim tegu? See on kuidagi kahtlane, sest ma ju tahtsin neid nagunii ning pole midagi loomulikumat, aga midagi kaalukamat ka minu puhul olla ei saa.

17. Kas Jumal on või ei ole armastus?

Ma ei usu jumalat.

18. Millist YouTube’i videot soovitaksid kõikidel vaadata?

Kaks rääkivat kassi.

19. Mitu liiget võiks olla parlamendis?

Olgu 101.

20. Nimeta 10 blogijat, kelle vastused sind huvitaksid?

Eks need ikka huvitavad, kes mul siin blogrollis on. Ja kui keegi teine tunneb inspiratsiooni, siis lasku tulla. Aga ei mingit kohustust.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

