Inimtoolist on järjekordselt saanud raskladuška. Vaat mida tähendab sisenduse jõud, et oh, ma olen nii tüdinud ja väsinud ja haige ja lapsed on nii haiged ja sõnakuulmatud ja jaksu pole ja miskit. Põlegi. Peaks ikka Kristast eeskuju võtma tema positiivsuses.

Põdur olla pole muidugi üldse kehv, kui saab lösutada ja lugeda. Selle lugesin eilse päevaga läbi, no oli hea õhuke, tõlkija õnn. Ja seksikat matšopauerit täis. Kõik tänased lehed ka juba loetud.

Aga jah, haigeks jäin ma niipea, kui neljapäeva õhtul olin arstilt köharohu saanud ning mõnuga pikutama visanud, et ehh, kolm vaba päeva tulekul. Alatu. Säh sulle kõik neid citrosepte lastele ja punaseid päevakübaraid endale.

Nii palju peaks end nüüd kokku võtma, et suurem sodi kokku rookida, sest vanemad kippusid kangesti naistepäeva puhul tordiga tulema ja saan ma neid siis keelata. Seda enam, et torti, torti kütaks ma sisse igast asendist, nii inimtoolina kui ka -raskladuškana.

Oh, kui meelelise lilla-valge-rohelisekirju tulbikimbu meie naispere täna ainsalt meesisendilt sai! Ja millised hõrgud advocatitäidisega südamekommid põdurale ja võileivapealisele kodukõõmale … Peaks ikka tänutäheks kabedamalt kõndima natuke ja pidulikud dressipüksid panema.

(Hm, ma õnneks suudan end kirjutades positiivsemaks pampida, nagu taas kord selgus. Kõik pole veel kadunud.)

5 kommentaari

Filed under Uncategorized

5 responses to “

  1. Vedas sul! Ma olen püüdnud kauabndusvõrgus nuuskides meelde jätta kõike, mis on advocattäidisega, aga selliseid komme ma pole näinud. On ilmunud müüki advocatküpsised. Mõnes kohas on jäätist nähtud. Ma olen lausa haige selle kollase plöga järele.

  2. mina ka! Tarmo sõnul leidub seda hunnitut ja üldse mitte ülemäära kallist pikka karpi Prismas. küpsised olen minagi tabanud …

  3. epp

    no ma ei tea, ei paistnud see tõlkija tõlkimise ajal nii väga õnnelik midagi. vandus hirmsasti ja ajas lõuga autorit imiteerivalt õieli, samal ajal enesega rahulolevalt vinguval häälel matšopaueri kõlavamaid palu tsiteerides. no vähemalt kõrvalt oli lõbus vaadata.

  4. kodutriibik

    oo :) no minu poolt talle igatahes tervitused ja kiidusõnad.

  5. kodutriibik

    p.s. lõug on raamatu autoril tõesti pikk.

Lisa kommentaar

