Niipea kui ma olin Tarmole ette lugenud, et täna on jõutud minu blogisse otsinguga “teevad ikeasse toole”, näitas ta ette lehekülje, mis tal Kiviräha “Kalevipojas” pooleli oli. “Kuidas inimesest saab tool”.

Avastasin, et netipoodides indleb kaks mind (ma AUSALT pole sealt midagi veel ostnud peale mõne raamatu Kriso kaudu ja mõne DVD Amazonist, ausalt!). Üks on oskusliku kamuflaažiga kodukana, kelle korter on nagu peldik, lapsed rokased ja kasvatamata (sellal kui täna apteegis rohtude järel käisin ja mamma korraks köögis asjatas, lõi vanem nooremal nina veriseks), aga kes ihkab oma raamaturiiulisse eelmainitud Tessa Kirost ning teisi domestic goddesse. Teine mina üritab kasvava vanuse kiuste hädiselt, kruvide ja hoobade valulisel kriginal rokenroll olla. Sealt ka siis elevus sääraste kaupade peale sattumisel. Ja kapisügavuses kevadet ootav T-särk kirjaga “Pepe. Denim Pervert”.

5 kommentaari

Filed under Uncategorized

5 responses to “

  1. Paula

    Tegelikult on kena teada, et ma mitte ainus ei ole, kes kipub vanusega “sobimatult” käituma. :)
    Äkki ongi see mingi sisemine kurblugu, et tahaks olla alati see, kes tegelikult ei ole? Kui olin varastes kahekümnendates, siis olin ma tõeline domestic goddesse (või Tuuli Botik, M. Muti surematust teosest), aga elu teeb oma korrektiivid ja vanusega olen tunduvalt nooruslikumaks läinud. Juba selle arengu lõppfaasi teadasaamiseks tasub pensionipõlve oodata. ;)
    Tead, laste pärast ära põe! Usun, et nad on vahvad lapsed ja omad penid purelevad – omad penid lepivad. Ning lõpuks saavd nad kõik inimesteks!

  2. ehhh, ma kah vanusega väheke nooruslikumaks läind, varem olin ikka irmus vanainime.

  3. kodutriibik

    ma pole veel vanainimene old. loodetavasti saab minust väike lõbus (ja oleks ka, et kõbus) vanainimene, mitte kibestunud tool. kuigi jah, täna hommikul olen ma kibestunud tool. aga ehk aitab esialgu seegi, et tõusen püsti ja eemaldan elegantse liigutusega higise hommikumantli. ja panen jalga väljaveninud dressipüksid. rokenroll, ma ütlen.

  4. Paula

    Saavad inimeseks – kolivad välja, saavda toolideks – kolitakse välja. ;)

Lisa kommentaar

