Kogu oma roppuse juures olen ma muidugi tatine romantik, kellelt eileõhtune double bill “Unine eksitus” ja “Ükskord” (mida on juba jõudnud kiita nii Krentu, Kajakas kui ka Triangel) võttis une ära. Kui Dublini paarike ujedalt klaveri taga musitseerida krõbistas, meenus mulle stseen “Nendest vanadest armastuskirjadest”, kus Raimond hakkab lambist mängima oma uut lugu ning samast lambist kargab bäkki laulma ja sõrme nipsutama terve Karavani punt. Muigasin mõrult. Milline vahe! Esimene pool filmist oli mul täielik PPPP – permanentne pisar paremal põsesarnal. Ja kuigi olin arvanud, et kinos oleks seda parem vaadata, tundus paslikum siiski kell kaks öösel, nina vastu arvutit, omaette nohistada.

Siit leidsin ka ühe toreda artikli, kus filmi tegemisest juttu. Ning oh seda rõõmu, filmipaar on ka pärispaar!

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. jaa, ka mind võttis lisaheldima just see info, et nad päriselt ka paar on ja et filmis on kasutatud päriskoduvideot režissööri (kui ma nüüd ei eksi) eksist.

  2. kodutriibik

    õnneks mitte eksist, vaid praegusest pruudist. elagu armastus :)

  3. nad on nii armsad koos. tore, et ka päris elus :)

Lisa kommentaar

