Maakondade nimede harjutamine prantsuse keele tunnis oli oivaline ettekääne minna otsejoones alkopoodi ja osta üks Rosé d’Anjou. Õhtul tekkis küll ärevus, et polegi mul õiget isu. Aga tuli, tuli! Väänasin punnivinna nii innukalt sisse, et ei saa tema otsast enam korki kätte. Aga mu tibuke on klaasis ja maitseb hea.

Puhh. Ikkagi inimene.

 PS. Praegu oleks saanud oivaliselt groteskse paparatsopildi hetkest, mil mulle meenus, et lisaks roosale veinile soetasin ma ju ka Ritter Spordi šokolaadi Marc de Champagne – eks ikka teise maakonna auks! Nägu oli mul umbes nagu Julia Robertsil filmis “Pret-a-Porter'”, kui šampanjapudeli kork lahti plumpsatas. Aga minu suu tegi ka veel: ahh! Ausalt.

Elu on õpetanud, et tuleb osta kerge napsisisaldusega šokolaadi, mida lapsed ei taha. Teisalt olen kasutanud ka alatut nõksu: öelnud, et šoks on napsiga, kui tegelikult polegi! Õppige-õppige emaduse kaunist kunsti!

(Kas nüüd on juba näha, et vanaeit on vintis?)

3 kommentaari

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. Anu

    need sulnid hetked peale antibiootikumikuure ja kui tervis juba enamvähem on, jah ? :D

  2. antibiots oli ammu juba, lihtsalt tekkis mure, et naps ei maitse enam. aga ikkagi inimene – maitses küll :)

  3. Kui mina firma õhtusöögil tõin AB veinist loobumise põhjuseks, ütles mu ülemus kuldsed sõnad: vein ei tee antibiotsile midgi, usu mind, vana joodikut! Ei teinud jah. Ma pen ütlema, et ei tee ka AD-le, kuigi selle eest küll hoiatatakse tõsiselt. Pole see alkohol kunagi midagi eriti teind mulle.

Lisa kommentaar

