Tean peresid, kus lapsi arvutisse lahkelt ei lubata. No meie leebivus tasus täna ära, kui esmasündinu alustas oma õega järgmist dialoogi:

“Miina, what’s your name? Sa pead nüüd ütlema, et Miina.”

“Miina.”

“It’s a beautiful name. My name is Mirjam. It’s a cool name.”

Siis pani ta ette roosad päikseprillid ja ütles: “This is sunglasses. They’re pink and glittery.”

5 kommentaari

Filed under Uncategorized

5 responses to “

  1. olalalaa, see on juba tase. eriti imponeerib mulle “glittery”.

  2. marit

    Ehhehehe! “It`s a cool name” :D

  3. Äge. Hääldus oli kindlasti hästi eeskujulik – ma naudin seda, kuidas need pisikesed filoloogid oma keelt väänavad :P

  4. hääldus on väga ameerikalik :) mina olen siuke vana kooli memm, Mirr ütleb däääns, mina ütlen pepsilt daans.

  5. Kaisa

    Seega Mirjam kaldub hetkel Ameerika poole. Mäletan, kuidas meil kolmandas või neljandas või noh, algklassis raiuti, et ei ole mingit däänsi ja gräässi, on daans ja graass.

Lisa kommentaar

