Tassisin järjest kasvava triikimata pesu hunniku diivanilt voodisse Tarmo koha peale, sest tema sõitis täna Tartusse kooli.

See hunnik ongi täna öösel minu Valentin. My funny Valentine!

5 kommentaari

Filed under Uncategorized

5 responses to “

  1. Ae, mupsik, mida sa triigid? Ma ei mäleta, millal viimati triikrauda kasutasin…

  2. no ma ei triigigi, nagu sa näed. aga mulle meeldib siiski triigitult rohkem. koduriided, jah, lähevad ilma tavaliselt. aga voodipesu, mille kohta paljud ütlevad, et vahet pole – magusam uni tuleb mul siiski triigitud pesu all. ausalt. ja siis, kui magamistuba on korras. mida juhtub … harva. ja uni on kah tõesti kehvaks läinud.

  3. Meie oleme oma praegusel eluetapil sellised räpakotid, et rõõmustame ka selle üle, kui on meelde tulnud voodipesu puhta vastu vahetada, triigitud voodipesust võib meie majas vaid unistada.

  4. Triibik, ma ARMASTAN sind. Pole just palju huumorit mu praegustes päevis… peale sinu. Muahh!

  5. Mina ei triigi, sest olen kunagi ülikooli ajal töötanud lastepolikliinikus triikijana. Sain punktid kirja kogu ülejäänud eluks ja.. käsi ei tõuse. Kooselu alguses muretsesin jubedalt, mida mehe suguvõsa arvab (oma ema oli šokis nagunii), aga õnneks ütles ämm kohe alguses, et ta ei tea kedagi, kes triigiks linu. Nii jäi.

Lisa kommentaar

