“Emme on nagu Iiris Vesik!”

Mirjami sõnad mõjusid palsamina mu süümepiinades hingele. Sest nii erutav ja kosutav kui üks ootamatu ostusööst ka poleks, tekitab ta alati pohmelli ja mõningasi hingevaevusi. Nii, et kõigepealt kandsin Tarmole ette laimikostüümi (trikotaažsametist poolde kintsu ürp Humana happy hourilt, hind 32 krooni. Teoreetiliselt kannan seda teksadega ja kui närv vastu peab, võiks ka mustad retuusid soetada ja saab siis imet näha), seejärel sajakroonised täisnahast mokassiinid ABC Kinga jäägipoest Tartu maanteel (kummardan maani, Kai. Seal on kõik asjad, mis nagunii üsna odavad, praegu – 50%, täpsemalt homme kl 16ni. Näppisin küll totakalt naeratades türkiissiniseid samssaapaid, kuid suutsin need vaatamata hinnale – pakun et vist 100 krooni oleks tulnud – ebapraktilisuse tõttu ostmata jätta. Krt. Pagana odavad olid ikka) ning viimaks siis militaarse musta villase kevadjaki sealtsamast kingade kõrvalt, khm, noorterõivapoest.

No mu peamine õigustus kõlas umbes nii, et mu villane Ivo Nikkolo mantel on tõesti varsti 10 aastat vana ja ma vajan temast puhkust, kuigi ta jääb mind kindlasti truult ka edaspidi teenima. Vaat mis tähendab klassika. Ja mingi selline argument oli umbes ka, et jakk läks maksma vähem kui igakuine kosmeetikuskäik.

Aga jah, võrdlus Iiris Vesikuga oli sama magus kui omaaegne hõige “Hei, Sinead!”, kui ma abituuriumis oma tanksaabaste, mustade teksade ja peaaegu maani musta mantliga mööda sügisest Võidu väljakut lontsisin. Jah, praegune kompliment oli magusamgi veel, sest Sinead on minust vanem, aga Iiris ikka määratult noorem.

P.S. Muidugi ma tean, et Iiris kannaks ketse. Ma isegi vaatasin täna mõningaid ketse, kuid otsustasin, et see rong on ikkagi läinud.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. Katariina

    Ketsirong ei ole läinud, usu mind. Eriti edev on aerutada valgetes ketsides läbi veebruarikuise Tallinna. Väga tyttömaine.

  2. kodutriibik

    Eiteaeitea, minu teooria kohaselt teeb kets kangesti masajaks. Ja kui nagunii füsiognoomia masajapoolne, siis ei maksa ehk puššida. Kuid jah, nägin minagi eile ketse, mis kebjale vanurile kah sobiksid.

  3. Katariina

    nojah. Aga vihje eest tänud – sain minagi seal täna saapa- ja kingapaari võrra rikkamaks. Ja niiiiii soodsalt :-)

  4. maribelle

    Kajakas, oh kui kurb on seda öelda, aga need türkiissinised saapad on vägagi vastupidavad!
    Ostsin eelmisel hooajal samasugused oranžid, lasin niiskuskaitsega üle ja need käivad mul siiani! Tänavu ostsin juba mainitud elektrisinised kah ära :) Niivõrd mõnnad ja head saapad!

  5. maribelle

    Triibik! Ja kohe vabandused takkajärele – ei pannud tähelegi, millal Kajaka blogist Triibiku omasse sattusin … pardonnid ette nink taha!

  6. ts

    Tundsingi juba puudust Triibiku ostlemis- ja
    moedemmikirjeldustest! On ilu, võlu ja õudu, nagu ütleks Mihkel Mutt. Viimane punkt käib muidugi painama jäävate esemete kohta nagu ülalmainitud türgikiisusaapad.

  7. kodutriibik

    ah, pagan, te ajate mind täkku täis ja ma veel lähen ostan need türkiisikukirsad ära sealt.

  8. maribelle

    Triibik, kas juba tehtud ostutegu?
    Mina vahepeal juba jõudsin oma elektersiniste suss-saabastega käia kah – teatris. Sõbranna ütles, et vaatas kaugelt, et mul on need sinised kilesussid jalas, mida polikliinikus kahe krooni eest ostma sunnitakse – et umbes nagu teater kui arstimaja või nii. Nalja igal juhul sai.

  9. mina kinkisin aasta tagasi need türkiissinised sõbrannale sünnipäevaks. kuna ülejäänud külalised, kaasaarvatud sünnipäevalaps, ei olnud odavas müügis käinud, jäi mu kingitusest väga suursugune mulje. aga saapad käivad tal siiani.

  10. Pingback: Triibik istub kodus

Lisa kommentaar

