Nägin unes, et ma ei suuda mingis Ameerika teeäärses dineris kuidagi otsustada, mida süüa tellida, sest menüü on nii pikk ja hõrk. Selja taha oli tekkinud juba tige saba, kõik pobisesid, ja mina muudkui juulitasin. Ja siis ärkasingi kell viis hommikul üles, kõht kole tühi. Vaat mis tähendab, kui inimene läheb juba kell kümme magama. (Täis kõhuga, mind you, sest mu isal oli sünnipäev. 75!) Nojah, ega ei jäänudki siis muud üle kui algavat rotiaastat (kuulu järgi saladuste ilmsikstuleku ja ohjeldamatu šoppamise, aga minu tähemärgi puhul säästmise aastat) tassi kohvi ning eilsest üle jäänud lõhesaiade ja küpsisetordiga üksinda vastu võtta.

Eks ma muidu oleksin natuke mõnulenud, lugenud ja tagasi kotile kobinud, aga nüüd võrsus peas mõtteke, et ehk on targem tõlketöid varahommikul, kui kõik veel magavad, tegema hakata. Selle asemel et õhtul rampväsinult maha istuda ja hammaste kriginal end järjekordsest paarist leheküljest läbi närida.

PS “Kui kannad uue aasta tulekul punaseid aluspükse, läheb sul kõik hästi ja oled kaitstud kogu aasta,” soovitab Tartu Postimehes Näituse tänava hiina restorani žen žen peremees Cui Shikai.

Pagan, ma ei saa praegu pesusahtli kallale tuustima hiilida ju, pime on.

12 kommentaari

Filed under Uncategorized

12 responses to “

  1. Mul on täitsa olemas, aga kuna need kuuluvad veel mu saleduse perioodi, siis jääb kogu see ilu ilmselt pidama kusagil põlvede juures, just nagu Eliisabet Jõhvi tädil see sekspesu, mille mutid oma viimaste säästude eest ostsid. :P Ilus saab see vaatepilt olema – just nagu kablas jõehobu.

  2. kuule, ma arvan, et pooles mastis toovad nad kah õnne! ja nüüd kõik koos: “panen aga punapüksid rebadelle!”

  3. Anu

    jah, kes on öelnud, et neid just jalas peab kandma? :D taskus võib ka kanda ;)

  4. Michael Jackson tavatses kunagi aluspükse peas kanda.

  5. No oma ihu ligi on ikka oma ihu ligi. Siis on kindel, et mõjub ka.

    Punased alukad sobiks mu jopega küll ideaalselt, aga kui ma need pähe tõmbaksin…

  6. Pagan, ma terve hommikupooliku kirusin end, et ei pannud punaseid pükse jalga ja alles nüüd tuli meelde, et täitsa erkpunane särgik mul päev otsa ihu ligi olnud. Huvitav, kas see ka loeb?

  7. Mul on täiesti juhuslikult Helsingis punased aluspyksid kaasas. Kas praegu ( 6htul) on juba hilja jalga panna?

  8. kuna uus aasta tuli ju 5.45 või midagi, siis oli vajalik hoopis punane öösärk. ja mul oli spetsiaalselt seljas.

  9. ah jaa, minul ka. vedas.

  10. Anu

    öösärk pidi olema kollakas-beežikates toonides hoopiski :)

  11. Mul öösärgil beezil taustal punased lilled ja punased traksid. Bingo! V6i peaks ytlema Jättipotti!

  12. kodutriibik

    hiina ime :)

Lisa kommentaar

