Miina rühmas käib kõige suurejoonelisema nimega pisike poiss, keda mul on au tunda. Veel paistab ta silma selle poolest, et tal on tavaks minu peale uriseda. Tõsi, kui ma ütlesin, et kui sa urisemist ei jäta, siis ma hammustan sind, siis venis tal nägu väga pikaks ja virilaks. Pika näo ja pika nimega poisiklutt paistab nüüd värsketel andmetel silma ka selle poolest, et tal on täid. Nimelt paistis üks täi täna kasvatajale silma. Kasvataja tuli poolihääli minu juurde oma kahtlust sosistama. Ma soovitasin tal lapsele seniks müts pähe tõmmata, kuni meditsiiniõde laekub!

Kahtlus osutuski tõeks ja väike pika nimega poiss viidi pärast teatrietendust koju. Nägin siis mõlemad vanemad ka ära. Kes selliseid nimesid välja mõtlevad. No isal oli kirjeldamatult kole pisike müts peas, ma vihkan selliseid. Auto oli harilik. Aga nimi, nimi on imelik.

Muidugi peaksin ma selle nime nüüd välja kirjutama, aga ei sobi vist, eks ju. Aga igaks juhuks siis täikammid vihisema.

Pidin hoopis kirjutama sellest, kuidas käisime laupäeval värskelt avatud imetoredas lastekirjanduse teabekeskuses, aga sellest siis ehk mõni teine kord.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. me ka käisime ja uuel laupäeval läheme sinna muinasjuttu kuulama.
    Täid on jubedad. Neist on raske lahti saada tänapäeval. Mingi immuunsus pidi olema neil mürkide vastu. Prr.

  2. kas meie isa ja leevikest ka keskuses kohtasite? nad olid reedel kuni sulgemiseni ja laupäeval samuti. lisaks veel kõrvalasuvas meremuuseumis.

  3. kodutriibik

    jah, kohtasime :) nokerdasime koos üleval pööningul laua taga. aga me ei tihanud neid tülitada.

  4. nojah, isand on meil selline uimane. kui president oleks kõrval istunud, ega ta ikka märganud poleks.

  5. nojah, ma nüüd küsisn jaagult, et kas nägid triibikut seal ja ta ütles, et muidugi nägin. ma uurisin, et miks sa siis mulle ei öelnud. ta vaatas mind suurte silmadega ja vastas, et sa ju ei küsinud.

  6. ma ei teadnud, et ta mind teab, muidu oleks vast häbelikult juttu teinud.

  7. Tarmo

    Tüüpiline Eesti olukord :)

  8. kodutriibik

    no on jah. kuidagi pervolik on juttu teha, nagu mingi gruupi või piilur.

  9. aga ta mainis, et väga tore isa paistab teil olevat.

  10. kodutriibik

    mehejutt!

Lisa kommentaar

