Vaba päev. Viisin Miina lasteaeda, jalutasin mereni, et oma tiisikeritundega kopsudele tervislikku õhku pakkuda, ja kobisin koju kotile. Ja magasin kella poole kaheni! Ja kell on kolm ja ma kibelen kangesti uuesti voodisse. No ei ole normaalne. Arst ütleb, et mökuplasma näit võib veel kuid pärast ravi kõrgem olla, aga miks mul on siis halvem kui ravi ajal kuu aega tagasi? Mitu inimest soovitab juba homöopaatiat ….

On oht jäädagi oma kentsakast tervisest kaagutama.

Panen hoopis kaks linki artiklite juurde, mis mul täna südant soojendasid. Kirjandushuvilistele. Üks ja kaks. Raamatupood 800-aastases kirikus! Oh, sinna tahaks. Siin veel pilte – a bookstore made in heaven :)

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. Anu

    mulle just räägiti, et põskkoopapõletiku üks tunnus võib olla see, kui muudkui tahaks magada, ja magadki… ja see tervisest (ehk õigemini ülemiste hingamisteede haigustest, kui täpne olla!) blogimine on mullegi viimasel ajal üsna tuttav. kuis see vanasõna oligi, et eks igaüks kire sealt, kust king pigistab… :)

  2. Kui räägitakse, et lugemisharjumus saab alguse kodust ja lapsepõlves ettelugemisest, siis see on üsna loogiline ja arusaadav. Kuid mitte minu lapse puhul, kes loeb rohkem ja kiiremini kui mina. Seega geenid, geenid (seekord siis isapoolsed) on ka tähtsad. Mitte ainult see, kas kodus on raamatudi või ei ole. Aga see viimane on ka oluline. Niiet siis mõlemaid on vaja :-)
    Einoh aga õhtuti ma mingi aeg ikka lugesin regulaarselt unejutte, aga ma ei usu, et K ei loeks praegu raamatuid, kui ma poleks talle enne magamajäämist Bullerby lapsi lugenud.

Lisa kommentaar

