Hea uudis on see, et ma pole hüpohondrik. Ja et mul pole ka ilmselt ärevushäiret, mida juba kahtlustasin. Sest geneetiline soodumus selleks on olemas. Aga jah, selgus, et mu hingeldamisel on ikka selge põhjus – organismis märatsev mükoplasma. Või oli see nüüd kopsuklamüüdia? “Te ikka võtsite neid antibiootikume, mis ma teile kirjutasin?” küsis arst umbusklikult, sest analüüs olevat olnud sama halb kui kuu aega tagasi.

Võtsin-võtsin. Vaene Mirr, tema ju võttis lausa kaks ringi.

Arst oli nii kimbatuses, et lubas mul alles reedel tagasi helistada, kui ta on kopsuarstiga konsulteerinud. A millest ma seni elan ja hingan, mh?

Krt, kommi ka ei julge enam süüa, kõiksugu pisilased pidid ju nende peal kosuma mis hirmus.

Aga vähemalt pole ma ei hüpohondrik ega äreleja, vaid ehtne Violetta.

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. kalake

    Ossa nupsik. Kas miski aurutegemine ei aitaks? Võiksin Sulle massinat laenata.

  2. mhh, jama lugu. Aga ma tean et kopsuklamüüdiale aitab ainult mingi räme ab, klacid oli vist nimi. ma olen sellega alati kiiresti korda saanud asja.

  3. Anu

    jah, klacidi võtsin eelmisel aastal minagi, nii keskkõrva mädase põletiku kui 2 nädalat hiljem põskkoopapõletikuga. pold ta nii räme midagi. aga vot alkoholi ei tohi ab-ga ühel ajal võtta, räägivad, et siis ei mõju (ab, mitte alkohol :) ).

  4. No aga vähemalt hea, et põhjus teada on. Vaat’ dr. House’s, seal kooleb patsient vahepeal peaaegu ära, enne kui nad haiguse põhjuseni jõuavad.

    St minu arust on see väga hariv sari,mis näitab, et meditsiinis ei ole kõik nii selge, kui patsiendile paistab. Mis muidugi ei lohuta, kui ise parasjagu hinge vaagud.

  5. kodutriibik

    jah, klacidi oleme kõik siin perekondlikult juba saanud. kes üks, kes kaks surakat järjest. oleks võind kohe kõigile kaks määrata …

    tuttav mamma seevastu avaldas arvamust, et antibiots tekitabki kroonilisi haigusi ja kogu kama tuleks hoopis homöopaatiliselt ravida. aga ma ei julge niimoodi.

  6. See on süike kahe otsaga asi jah. Antibiots niidab ju koos kahjulikega ka kasulikud ollused jalust. Ma vaagun ka igal talvehooajal nagu kopsuhaige rott, sama jamaga, aga ilma ab-ta kah nagu ei julge – siis varsti endal varbad kurgust välja köhin. Jama selle värgiga.

  7. Dr. House vaadates jääb mulje, et arstil on korraga maksimaalselt kaks patsienti, eraelu puudub ja peale tööd tullakse kokku ja arutatakse haige anamnees uuesti läbi ning korraldatakse haige korteris läbiotsimine kui vaja. Õnneks päris elus nii ei ole ja sellised raskeid haigustekombinatsioone ka üliharva.
    Kommi võid küll süüa. Kõik mikroobid ei saa energiat glükoosist.

Lisa kommentaar

