Tänane laboratoorne töö: kontrollida, kas laste kõrvalt on võimalik “Tähelaeva” vaadata. Ma vahel harva ikka üritan, kui huvitav saatekülaline on. Tavaliselt on katse lõppenud sellega, et kukun röökima: “Olge kuss, ma ei kuule mitte midagi!” Markantseim näide oli Lembit Petersoni kunagine saade, kui ma töörabamisest ja magamatusest oimetuna lihtsalt ulguma kukkusin. Groteskne muidugi. Aga kõrvalpilk ei jäta mind maha: kaalusin, kas variseda seina najal põrandale nagu filmis, aga pidasin seda liig dramaatiliseks. Ja eks see meie köögipõrand on tavaliselt üsna rõve ka.

Nojah. Täna läks peaaegu korda. Umbes pool teksti läks küll kaduma, aga suutsin mitte närvi minna. Muidugi tekib küsimus, miks ma öist kordust ei vaata. Aga pühapäeva hommikul on ju nii mõnna võtta oma kohvikruusike ja võileivataldrikuke ja diivani peale krussi tõmbuda.

Tarmo tavaliselt magab sel ajal. Kadestan teda, sest ta suudab laste kisklemist ja röökimist ignoreerida ning magusalt sliipi panna, nagu öeldakse. (Või vist ei öelda ka.) Minu tähthommik oli reedel, kui Tarmo viis Miina lasteaeda ja Mirr vaikselt muumisid vaatas ja midagi seal veel sehkendas, nii et ma ärkasin alles veerand üks. Sellist asja pole vist aastaid olnud. Ai, kui magus.

Meestel vist ongi parem uni või? Kas me naiset oleme programmeeritud võsukestel silma-kõrva peal hoidma?

13 kommentaari

Filed under Uncategorized

13 responses to “

  1. ma just eile mõtlesin, et nüüd on lapsed juba nii suured, et saan ka nende mitte-uneajal telekast mõnda saadet vaadata. Ütlen olge tasa, ma tahan vaadata :D Ja nad ongi. Lähevad oma tuppa ja kuulavad plaate. Lahe. Aga kevadel veel ei olnud midagi võimalik vaadata. Pidin neid pidevalt manitsema ja muutusin järjest vihasemaks – tore meelelahutus siis küll :D

  2. see on jah täiesti müstiline kuidas mehed ennast välja lülitavad. meie kodus on tavapärane nähtus see, et mina teen arvutis tööd, mees vaatab telekat ja lapsed tapavad üksteist kohutava kisa saatel. ja kiku selle peale, et mu mees isegi ei kuule seda kisa. Suurepärane võime…

  3. Anu

    mhmh, ja siis vahepeal mainivad, kui kole see on, kui ema laste peale röögib :D
    mu mees saab ka niimoodi magada, kui lapsed tal seljas trambivad. ja täiesti sügavalt magada. olenemata kellaajast.

  4. Kaisa

    Slängi kohta: üldiselt on nii, et kui juba vanemad nii ütlevad, siis enam nii ei öelda. :)

  5. oeh, kui ma vanasti titega ööd otsa üleval olles oma juhtmed eraldi suutsin hoida, siis see, kui hommikuti mis-kaunis-päev ilmega ja samas minust 20 cm eemal maganud mees suutis süüdimatult formuleerida lause “no kuidas sul öö oli siis ka?”, jooksutas mu juhtmed kindla peale kokku.

  6. kodutriibik

    no minu vanemad ei ütle, kaisa, nii et ma võin öelda küll :) kes ütles, et släng on teismeliste tallermaa? vana känd tahab ka slängi.

    aga sliipi panema ei ütle me lihtsalt siin ise.

  7. Pingback: Vardamoor

  8. me vaatame üldiselt üsna vähe telekat ja leevike teab, et kui on meeleheitel koduperenaised, siis tuleb vaikselt mängida, sest nii on kokku lepitud. ja tähelaeva saan peaaegu alati vaada kui on mõni igav külaline, näiteks karl madis. AGA TÄNA, kui tahtsin vaadata marju lauristini (ma ju ise ka õpin kommunikatsiooni eksole) siis hakkas umbes 15 minuti pärast: tahan pipi filmiii, tahan pipi filmiii, kohe tahan pipi filmi mitte mingin juhul arvutist, tahan telkust pipi filmiiii jne. ja ma EI NÄINUD ROHKEM.

  9. kodutriibik

    ai, valus. no meil saab paljusid filme õnneks läpaka pealt vaadata.

  10. kodutriibik

    jah, vabandust, lugesin nüüd, et teil ka see arvutist vaatamise võimalus.

  11. kroonijuveel

    kui lapsed olid väikesed, siis aitas programmeeritav videomakk, aeg läks edasi ja majapidamisse tuli kõvakettaga DVD mängija – st aastaid ma ei vaadanud saateid online vaid siis kui lapsed magama olid pandud. tänaseks on digiteevee ja 7-11 aastased iseseisvunud lapsukesed ja saabunud on taas telekava järgi vaatamine. kuigi digiteevee sakib täiega, et salvestada ei saa :(. kuidas teie arvates saab samaaegselt teha rahvatantsu ja vaadata As time goes by kell 19.30??? ma küsin?

  12. Digi TV-st saab salvestada aga peab olema keskmisest targem programmeerija kodus. Kuutroll võib õpetada. Meil salvestub kõik, mis vaja arvuti kõvakettale. Aga mina ei mäleta, et mul ever (kaldkirjas) oleks olnud probleeme telekavaatamisega. Kiisiku lapsepõlves polnud tõsi ka lastefilmide DVD-sid ja VHS-e aga oli cartoon network Tallinnas.

  13. Saab küll digitvd salvestada. Ilma Amino boksita, ainult arvutiga. Isegi kahte kanalit korraga peaks saama vaadata, kui telekastriim lasta ruuteris teise auku. Seda trikki pole küll ise proovinud, aga kaks eksemplari VLCd saab eri kanalitega käima tõmmata küll.
    Kirjutasin sellest kah kunagi:
    http://qtrl.blogspot.com/2007/10/lhike-petus.html

Lisa kommentaar

