Triangli noorendavast, kuid haisvast kitsepiimakreemist ajendatuna: ehk söandab keegi veel mõnd öko-ilufiaskot üles tunnistada? Mul endal on varnast võtta omaaegne laboratoorne töö nr 3 ehk naturaalne maasikamask eesmärgiga ilu, võlu ja tappev seksikus, millest kunagi hoiatava näitena kirjutasin.

Kaunis naeruväärne oli ka juhtum supertervisliku mudamaskiga Hiiumaa Käina lahe varudest. Kui olin juba valmis ette võtma tüütut protseduuri, mis seisnes algul muda soojendamises 45-50 kraadini ning seejärel näole asetatud mudamögla katmises käterätiga, siis selgus, et kena valge plastpurgike on lootusetult kõvasti kinni keeratud. Ei aidanud ei kummikindad, purgiavaja ega kruvikeeraja, purgi peksmisest rääkimata.

Nüüd märkasin rõõmuga, et “parim enne” täitus mu megamudal, mille pakendaja on muuseas Loddskogen OÜ,  20. septembril 2007. Prügikasti, aijee!

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. Tuleb tunnistada, et olen ka fopaaga hakkama saanud. Teemal siledamad saledamad reied. Lugesin mingist Anne numbrist, kuidas merikapsas võitleb tselluliidiga. Esiteks polnud seda üldse kerge saada. Jahvatatud pulbrit saab nendest venemaa ökotoodete poodidest. Teiseks ei püsinud see kuuma veega ülekallatud löga mitte kuidagi minu reite ümber. Soovitati kasutada vanu labadeta sukkpükse ja vihmakeebikilet. Kõik tilkus vahelt välja. Öäk.

  2. assa sade, see võis ikka rõve olla. kasutasid ikka sukkpükse ka või? lahe.

    mis mulle meenutab muidugi kuulu järgi ikka tõestisündinud juhtumit haapsalu sanatooriumis. et mees läeb mudaravile. riietuskabiinist leiab eest sukkpüksid, mille eelmine klient on kogemata maha unustanud. tõmbab siis mees sukkpüksid palja ihu peale, arvates, et need käivad protseduuri juurde, ning istub tühja vanni sisse protseduuriõde ootama …

  3. mulle hetkel muud ei meenu, kui nooruses riivitud porgandiga “jumestamine”. tulemuseks “porgandi-triibik”.
    aga kas aegunud mudatotsikust kraapisid muda välja ja poetasid kompostikasti? ja totsiku pakenditekogulasse?
    -Mann, kahjurõõmus maakas

  4. kodutriibik

    nomaisaand lahti seda purki ju! nii et läks kogu purgiga.

    jäätmete sortimisest niipalju, et praegu eraldame rõõmuga biojäätmeid ja paberipahna. aga kuna meie ühistul pakendikasti pole, siis tuleb tunnistada, et need lähevad kõik üleüldise prahi sisse. kuigi süda tilgub verd. veidi. peab vist ontlikuks hakkama ja pakendeid pimeduse varjus kõrvalmaja spetskasti sokutama.

  5. kodutriibik

    ps nüüd on mul mingi ingli pai mudamögla, millega kodus erna retke teha. selle sai vähemalt lahti.

  6. Mul õnnestus Body Shopist osta kanepi-kätekreem. Et hirmus hea. Ja minul käed nii kuivad, et lähevad käes katki lausa. Aga seda kreemi ma peale küll ei julenud määrida rohkem kui korra. Usun, et haisu poolest ületab ta vist isegi triangli kitsepiimavõiet, või siis oli ni kanepikreem kui kitsepiimavõie hapuks läinud. Külmkapis ju ei hoidnud küll.

  7. Mirjam

    Mina soetasin endale jaanalinnurasvast valmistatud seebi, mis pidi näonahaga 100 imet tegema. Seepi kasutades selgus, et üks peamine ja kõige märgatavam ime on õudne kanarasvahais. Ja kuna tegemist oli näoseebiga, siis kergeuskliku ja reklaame usaldava inimesena nägu ma ka sellega kohe pesin – selle asemel, et uudistoodet näituseks enne kätel testida vms. Nägu oli küll pehme, aga lõhnas nii, et ma tahtsin iseenda eest ära joosta.

Lisa kommentaar

