Hakkab looma, hakkab looma, kui mõnus …

Neljapäeval panin keeksi ahju ja hakkasin köögis kinke pakkima. Ja lõpuks avanes mul võimalus kuulata saateks Vikerraadio arhiivi, “Inemise sisu”. Olen alati Tarmo peale kade, kes oma arvutitöö saateks arvutist saateid kuulab. Mina töötan sõnadega, ei saa teisi sõnu juurde kuulata – seda enam, et statsionaarselt möllab-kraakleb selja taga kaks last.

Nojaa. Aga see neljapäeva õhtu või pigem juba öö oli sulnis. Ahjust tuli head lõhna, kaifisin oma ilusaid pakkepabereid ja paelu ja kleepesilte ja mõtlesin vene ajale, kus leti alt saadud Kaubamaja nääripabereid mitu aastat järjest tuli jõulu eel siledaks triikida.

Ja eile õhtul oli “Bullerby jõulud” (Mii hoidis küll terve etenduse ajal kõrvu kinni, kõik lõugasid tema meelest) ja armas koosviibimine sõpradega meie pool. Ja napilt enne teatrisse minekut sai kuusk nurka ja ehted külge. Ja mul on tubli varu pikki valgeid küünlaid ja pool pudelit punast veini tänaõhtuseks mekutamiseks ja oh, kommilademetest ei maksa rääkidagi.

Hakkab looma, hakkab looma, mõnus …

Ilusaid jõule kõigile!

3 kommentaari

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. Anu

    Kallis Triibik, ilusaid Jõule!

  2. Rõõmsaid jõule teie perele!

  3. ma ei oska sulle küll nii kenasti vastata, aga igal juhul oled sina eriti šikkmodern ja vägev tüüp ja kohtume me kii-n-d-lastiii

    Eile õhtul oleks mu sulest midagi värvikamat ja armsamat kindlasti tulnud, aga praegu ma kahjuks olen juba kaine

Lisa kommentaar

