On siin veel mõni minusarnane friik, kellele sinised tulukesed kesklinna puude ja muude asjade küljes ajavad külmavärinad peale? Brr.

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. Lapiliisu

    Mina!
    Kuigi meil on vist erinevad kesklinnad :)

  2. KK

    NordeCentrumi kuuske oled näinud? Vot see on tase! Õõv!

  3. Sel aastal pole ma veel Toompeale saanud, aga eelmisel aastal harmoneerusid Riigikogu sinised tulukesed küll imearmsasti “miljonipeldiku” siniselt helendava uksekaarega. Ma arvasin, et küllap selle järgi need sinised tulukesed valitigi. No ja siis telliti ikka rohkem, et puudu ei jääks ja nii sai ka ülejäänud linn oma jao :).

  4. jah, minu suured “lemmikud” on viru keskuse tammsaare pargi poolse sissekäigu ees olevad pallikad püramiidid. vähemasti päevavalges näevad need mu meelest võikad välja.

  5. kuulge päevavalges on kõik kuused koledad. Linna peab vaatama pimedas, kui kuuske ei näe, kui näeb ainult tulesid.

  6. kaarli kiriku ees puu otsas on tuledest päkapikumütsiga ingel. minu jaoks suht uus lahendus.

  7. Minu ema ütles, et õue tuleb ainult sinised või valged tulukesed panna. Katsetame sel aastal esimest korda majesise elupuu ehtimist Tamsalus.

Lisa kommentaar

