Eriti alatu on hakata pärast mitmenädalast haiguspuhkust ja meeleolukat nädalavahetust (kaks kõrgekontsapidu pluss “Julia” viimne etendus, ah kui magusalt madalakontsaline) teisipäeval verist vahtu välja ajama ja jaurama, et juhe koos. A nädsa, on. Je suis comme je suis. Kaks last nädalate kaupa kodus ja siis töö.

Eeh, juba ainuüksi prantsuse keele peale mõtlemine tõstab mul tuju. Kas on võimalik, et armastus ühe keele vastu muutub perversseks? Mõni nädal tagasi ulgusin raadiost Michel Legrand’i loomingule pühendatud saadet kuulates lörinal nutta – no pole adekvaatne ju! Tõsi, olin toona veel parajalt haige ja enesehaletsushoogudes. Vedelesin öösärgi väel voodis, higi tilkus, juuksed pesemata. Aga siiski.

Kui eilses prantsuse keele tunnis pandi peale Nana Mouskouri esitatav jõululaul “Petit papa Noel”, kippus mul jälle nutt peale. No ausalt! Nana “Only Love ja hiiglaslikud prillid” Mouskouri! A no kui öelda selle tädi nime prantsuspäraselt, siis on ju päris pandav, Muskurrrrrrrrrriiiiiii. Ja jõulud ka … Mulle meenus, et see laul oli igiammuses ETV näärisaates, kus mingid lapsukesed esitasid popurriid jõululauludest ja Krjukov, kui ma e ei eksi, pead noogutas. Või oli see too saade, kus jõukareid oli mitu kohe? Ei mäleta. Aga mäletan seda, et see prantsuse keeles laulnud poiss (?) tegi mind kole kadedaks. A nää, nüüd on mul sõnad ees ja üritan ise kah viiksuda.

Eh.

Jõulukaardid on kirjutatud.

Nüüd veel jõulukeeks, omaenda kink postkontorist ära tuua ja tuvastada, kus müüakse Lasteka piltidega kama. Et seda siis lastega sheerida, öhöö.

Kes ütles, et mul on halb tuju?

17 kommentaari

Filed under Uncategorized

17 responses to “

  1. Lahe lugeda su prantsuse keele emotsioone. Mul oli kunagi aastaid tagasi samasugune kirg ja vesistasin Jaques Brel i saatel. Mul oli selline krõbisev plaat ja suures vaimustuses kirjutasin sealt isegi sõnad maha, olin siis prantsuse keelt õppinud alles paar kuud. Isegi aru sain lõpuks lauludest ja pähegi jäid. Aga nüüdseks olen unustanud – et jõuluvanale pean siiski hiiretipsu laulma :D

  2. lasteka kama on nt Suva suka-soki poes

  3. kodutriibik

    tänap, aga kus neid särke-värke oleks? suvas, eeldan, aint sukad-sokid? laste maailmas olid mõned särgid, a vale suurusega.

  4. Ma mõtlesin, et ongi päris kama lasteka piltidega müügil. Ja peale kajaka kommentaari mõtlesin, et issake, kuidas toiduaineid suka-soki poes müüakse. No tere tibi , ausõna :)
    Ma olen üht teist Lasteka kama näinud Prismas :) Aga kuidagi ei meenu, mis see peale suka-soki veel oli. Kuna mulle see Juss eriti ei imponeeri, siis ma ei uurinud lähemalt.

  5. Anu

    Krentu, sulle ta ei pruugi muidugi meeldida, küll aga Maibritile :) Need Jussi multikad on hästi õpetlikud ja armsad tegelikult. Ma sain enda omadele “kama” Maksimarketist. Kusjuures esimese hooga mõtlesin samuti, et -ooo! – nüüd ka Lasteka kama saadaval, lahe! Läheb suuremaks kamasöömiseks-joomiseks :D

  6. ja mul on lihtsalt hää meel, et triibik oma kopsu jälle jonksu on saand :P

  7. mulle ka juss ei meeldi. jubejuss meeldib aga see sinine peenkese häälega ei meeldi ja õpetlikku iva ma küll neist maotutest lugudest ei leia. küll aga meeldib see tobe jänes leevikesele. laulutunnis on ühel lapsel johannaga pluus ja see on hetkel leevikese suurim jõulusoov. prismas olen näinud neid müügil. ilmselt ostan ka, õnneks on tegu suht odavate asjadega. lotte-kamaga võrreldes. (mis on arusaadavalt kallim, kuna tegu on igat pidi kvaliteetse kamaga)

  8. Jah, Maibritile ta meeldibki. Aga kuna ta ei oska veel kama küsida, siis ma kasutan soodsat olukorda, ja ostan sellist kama, mis mulle endale ka meeldib :D Multikaid ta vaatab küll muidu :)

  9. kai

    ma pean ka keeksi sel aastal tegema. mis ajast see suurepärane retsept siin kuskil on kui saladus pole?

  10. kodutriibik

    ega ma ka mingi jussi-fänn ole, aga no must-valgel seisab jõuluvanale saadetud kirjas, et mõlemale lapsele on vaja lasteka asju. ega jõuluvana saa pipsutada siis.

    täna, kui olin kaupsi läbi tuhninud ja mitte midagi leidnud, märkasin Zaras meie armsate tuuletüdrukute ehk Powerpuff Girlsiga pusasid. aga saatuse iroonia: ainult vanusele 2-3 ja 13-14. selle viimase oleksin endalegi selga venitanud. aga no Mirrile polnud …

    niisiis ei päästa mind lasteka kamast miski. eile kolistasin Kristiine Prismas ringi, kust omal ajal nõutud sokid sain, aga peale sokkide – ei midagi. täielik jama. Maris, kus Prismas sina neid näinud oled? Maksimarketisse ma vist küll ei satu …

    keeksiretsept oli siin:
    http://kodutriibik.blogspot.com/2006/12/kuna-ma-sellest-keeksist-siin-nii.html

  11. jänkujuss on tantsulõvi – no see ikka meeldib :D Maris sa pole vaadanudki :D Nii naljakas mu meelest.
    Meil õnneks ei küsita veel misekid jussi asju, meil see teema täiesti uus alles. Aga Harry Potteriga võiks küll kogu mööbel ja muu elu kaetud olla.

  12. aga suka-soki poes on tegelt kogu kama olemas, täitsa eraldi poeosa kohe, sest suva vist omandas lasteka värgenduse kuidagist

  13. kodutriibik

    aijee, Kajakas, tänud. peab siis kalamajja kolistama.

  14. mina ostsin täna rocca al mare prismast johannaga roosa särgi nr 90. triin, ma OLEN vaadanud ja olen näinud.

  15. Anu

    õpetlik oli nt see osa, kus õpetati pangakaardi pin-koodiga käituma. mul ikka jäi karp lahti, kui poiss MULLE seletas, kuidas pin tuleb meelde jätta ja seda ei tohi võõrastele anda ega näidata. siis veel räägitakse seal nt sellest, kuidas ei tohi võõrastega kaasa minna ega neilt kommi vastu võtta jne, igati asjalik mu meelest.

  16. Maris – no ja ei ole siis naljakas? Ma tegelt olengi seda ühte osa näinud. Ja see tundus väga naljakas. Meil Leena on sellest täitsa sillas. Ta siis tantsib ise ka samamoodi. Aga ma arvan, et vaatan nüüd rohkem ka. Tundub, et seal on teisi tegelasi ka ja veel isegi sisuga juppe. Varsti tahan omale ka temaatilist nö kama :D

  17. jah anu, aga tegemist oli hansapanga reklaamiga nagu ka kõik viimase aja osad on mingi toote/teenuse lausreklaam.

Lisa kommentaar

