Nüüd, kus ma olen oma punaseid kingi (neid varbadekolteega) viinaga töödelnud ja nendega vapralt ringi komberdanud, litsakaid võrksukki jalga venitanud ja peegli ees talumehega eputanud (väga range talumees, ei mingit maasikavahtu nagu presidendiproual) – NÜÜD saadab personalijuht ringkirja soovitusega, et firma homsel jõulupeol võiks eelistada MUGAVAT, mitte ülemäära pidulikku riietust.

Mingu nad pekki! Ma olen oma glamuuri ja diskursust pidanud nii kaua vaka all hoidma, et löön nad igal juhul letti.

Mugavat! Pähhhhhh! Mu kleit on väga mugav. Kingad … Nomitteniiväga. Aga kes ütles, et glamuur peab mugav olema? Ja nagu seisab mu stiilipiiblis: any aspiring Imelda Marcos needs to consider multiple locations and situations in order to ensure maximum and successful heel-wearing pleasure.

Teisalt – teisalt lähevad punakingakesed käiku juba täna õhtul. Ja kuna Tarmo püha kohus on oma vanaeite tantsitada ja kuulge, ma pole tantsupõrandal mingi riidekapi-Vilja, siis pole võimatu, et homme õhtul ilmun seltskonda kodusussidega. Aga need on mul kah muidugi nii glamuursed, et ükski konn ei köhi.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. käisin siin su eelmise aasta keeksiretsepti kopimas – ongi aasta möödas :D Ja muuseas märkasin, et eelmisel aastal kirjutasid sa ikka hulga tihemini ja pikemalt kah! Kurp.
    Tervitades ja keeksi tegema suundudes,

  2. Naljatilk, millal meil enne glamuursed peod on olnud?

  3. kodutriibik

    no kuule, Triangel, teletorn ja Anne Veski, see oli ju väga glamuurne. ja tänavu pold kah hullu, ei mingeid murumänge ega hatuseid hamesid. nii mõnigi LBD ja kontsaking.

    aga jah, kõik küpsetavad nii usinalt et ei jäänud minulgi kui Kõigi Keekside Emal muud üle kui ained valmis osta ja plaanida see temp täna-homme ära teha.

  4. jaa-jah, ma olen vanamoodne inimene,minu jaoks ei seostu glamuur viiekümnendat korda pestud t-särgi ja väljaveninud kampsuniga. Tõtt tunnistades ei seostu ka uue T-särgi ja kampsikuga. Mul on endiselt nõrkus ülikondades meeste vastu :)

Lisa kommentaar

