Kaubanduslik teadaanne: legendaarses Laine poes avatakse peatselt kondiitrikool ja pagariäri.

Nimi?

Kinnitage rihmad: Eddikont.

9 kommentaari

Filed under Uncategorized

9 responses to “

  1. no vat, Eddikont jah. no eddi on vast midagi edifitseerivat ja kont siis lühend kondiitriärist. loogiline ju :)

    enne oli samas majas moeateljee Jusven.

  2. Pagariäri kõlab ahvatlevalt. Nimi ei kõla ahvatlevalt. Eks pea siis millalgi piiluma minema. Sestpeale, kui Kutsi ei ole, ma enam niisama mööda Pelku ei hulgu ja olen ajast kõvasti maha jäänud.

  3. katariinakene

    EDuard, DImitri ja KONstatin + silent partner mr T?

  4. kodutriibik

    elementaarne, Katariinakene :)
    aga Päikesejänku, oota veidi, veel pole avatud. hoiatus: need vene pagariärid … võibla siiski midagi läänelikumat. samas ei väsi ma kiitmast kajaka turult ostetud imepräänikuid. mine võta kinni.

  5. kosmosekass

    a mina tegin pühapäeval siinses blogis avaldatud jõulukeeksi retsepti järgi keeksi valmis. vaatab mind nüüd külmikus etteheitva näoga iga päev. kangesti tahaks proovida aga loodan siiski vastu pidada veel poolteist nädalat.

    kas laine pood on sõle raamatukogu ligidal? eddikont – arvaks pigem et koerte pagariäriga tegemist.

  6. sigane

    kajaka turu kaneeliküpsised on kõige paremad.

    sitsi ja sõle nurgal aga avati 2korruseline itaalia moe pood. pronto mooda!! nii et tulge siiakanti ka ostlema. käsual riided saab mõistagi minski poest.

  7. Mina pole veel ikka üle saanud sellest šokist, et nad mu lapsepõlve-toidupoes miski hilbukoha avasid. Ma võisin seda Minskit ju kiruda, aga ikkagi oli parem, kui mitte midagist. Kodupoelt võeti kah alkomüügiluba ära, nüüd olen sunnitud linnakodus ontlikult kaine olema.

  8. kodutriibik

    oo, kosmosekass, tubli. ma pole veel teinud, peab sel nädalavahetusel end kokku võtma vist.

Lisa kommentaar

